17 Haz 2012

Bella Thorne'un Babasına Duyduğu Özlem

 Şimdiden herkesin babalar gününü kutlarız. Herkes babasıyla iyi vakit geçirecekken Disney Channel yıldızı Bella Thorne malesef babasını göremeyecek. Bella 9 yaşındayken babası bir trafik kazasında hayatını kaybetti. Yani Bella çocukluğunun yarısını babası olmadan geçirdi. Babalarımız bizler için çok önemli ve onlar hayattayken kıymetlerini bilmeliyiz. İşte 14 yaşındaki genç yıldızın blogunda babasına yazdığı mesaj;
Babalar günü Pazar günü geliyor ve sizinle bir konu hakkında konuşmak istiyorum. Ben 9 yaşındayken babamı bir trafik kazasında kaybettiğimi bazılarınız belki biliyordur. Sevdiğiniz birisini kaybetmek kolay birşey değil ve bir günüm bile onu özlemeden geçmiyor.
Ama sizin için önemli olan birisini kaybettiğinizde onun anılarını canlı tutacak birçok şey yapabilirsiniz. Ben her yıl cennete babamın öldüğü gün bir balon gönderiyorum. Doğum gününde ve Babalar gününde benim için ne kadar önemli olduğunu düşünüyorum. 
Ayrıca onun beni olabileceğim en iyi insan yapmasından ve diğerlerine de yardım etmemden onur duyuyorum. Babam bana vazgeçmemeyi ve kendime inanmayı öğretti, bu yüzden bunu hergün hatırlıyorum. Keşke burda olsaydı ve başardıklarımı görebilseydi.

5 yorum:

  1. çok iyi bir kız

    YanıtlaSil
  2. basın sağolsun bellacım ya

    YanıtlaSil
  3. yazık babası bella 9 yaşında ölmüş

    YanıtlaSil
  4. ben bella yı çok seviyorum o üzülürse babasıda cennatte üzülür onun için sen üzülme ve ben seni görmek istiyorum ama çok zor ben türkiyede devrekte yaşıyorummmmmmmmm.

    YanıtlaSil
  5. yazık bella thorneyi bn gördüm çok güzel bir kız fotolarından çok daha güzel ve uzunnn

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)