6 May 2012

'Boyfriend' Klibinden 10 Muhteşem An

Sadece çok tanınan ünlülerin klipleri, çıktığı gün milyonlarca kez izlenebilir. Justin Bieber'ın yeni klibi 'Boyfriend' daha ilk günden büyük bir rekora imza attı. Yaklaşık 30 saniyelik bir küçük bir kandırmacadan sonra, gerçek klip başlıyor. İşte o mükemmel  klipten 10 muhteşem an;

1)
00.27: O telefon İPhone 5 mi?! Gerçekten, ne tür bir telefon o?
2)
00.54: Şu havalı sahneye bakıın. Justin sizce de burada çok tatlı değil mi?
3)
01.17: Hem mesajlaşıp hem de araba kullanmak mı? Aah yapmayın, Justin bundan daha tehlikeli bir şeyi yapıyor; şarkı söylerken araba kullanıyor! Hem de yakışıklılığından ödün vermeden!
4) 
 
01.20: Ups! Justin'in vitesle başı belada gibii!
5) 
01.33: Şapkalı dansçı kızın dikkatleri üzerine çektiği sahne!
6)
01.50: Havalı saç tarayış hareketi Justin!
7)
02.57: Şişman adamın üzerindeki tişörtte "Chunky Bieber" yazıyor. Peki ne demek Chunky Bieber? Tabii ki 'Tıknaz Bieber' demek! 
8)
03.00: Justin'in sondaki dansı kesinlikle mükemmeldi! Hele o omuz hareketi.. Tek kelimeyle bayıldık!
9)
03.13: O nasıl bir ayak hareketiii?! Gerçekten şahane değil mi? Justin, çok yetenekli bir dansçısın!
10)
03.20: Sondaki bu sahneye birçok Belieber sinir olmuştur diye düşünüyorum. Ama kızın yaptığı da aptallık değil mi? O sahnede kafasının arkasından tutup Justin'i öpme fırsatını kaçırmayacak binlerce insan var! 

4 yorum:

  1. lütfen biri bana o telefonun ne olduğunu söylesinn.. bayıldımm.... su*

    YanıtlaSil
  2. justin nin parmaklarımı büyümüş :) asdfghjhg

    YanıtlaSil
  3. Sadece bu sahneler degil hepsi mukemmel ozelliklede o dansına ölüp bittim. Çıktığı gün 14 kez izledim. Muhteşem. O 10. yazdığınız yazıya katılıyorum. Ben o son sahnede olacaktım bir olacaktım ki neler olacaktı. XD :)

    YanıtlaSil
  4. güzel yazı için teşekkürler.Justin'e de Allah'ın verdiğini kuldan saklamadığı için çok çok teşekkürler :) xO
    -Selin<3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)