9 May 2012

Adele 'Rihanna'dan Pasta Almadım & Nişanlanmadım'

2011 yılına yeni albümüyle girip birçok sanatçıyı liste başından eden başarılı şarkıcı Adele bundan birkaç ay önce müziğe ara vereceğini duyurmuştu. Bu süreçte sevgilisiyle biraz vakit geçireceğini ve biraz da o zaman diliminde yeni şarkılar yazacağını da belirtmişti. Birkaç gün önce Adele ve sevgilisi Simon hakkında 'Nişanlandılar' haberi çıktı. Bu haberi Adele twitterdan yanıtladı.
Güzel bir doğum günü geçirdim, bütün mesajlarınız için teşekkürler. Bir çiçek ağacım oldu! Rihanna'dan pasta almadım & nişanlanmadım. Falan filan, öptüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)