9 May 2012

Acun Ilıcalı 'One Direction'ı Araştırıyoruz'

Ülkemizde ki bir çok programın yapımcılığını ve sunuculuğunu üstlenen Acun Ilıcalı twitter'ından Directioner'ları sevindirecek haber verdi! Survivor'da birleşme partisine ünlü rapçi 'Ludacris' i çağıran yapımcının twitterına Directioner'lar 'One Direction'ıda getir' isteklerinde bulundu. Directioner'ları tebrik ediyoruz! Çünkü Acun Ilıcalı bugün twitterından onlara müjdeli haberi verdi. Sizce Acun onları Türkiye'ye getirebilecek mi ?
One Direction durumunu araştırıyoruz, sevgiler.

20 yorum:

  1. Umarım getirir..Zaten getirebilecek tek kişi de o. Acun olmasa biz daha çoookk beklerdik :D

    YanıtlaSil
  2. ewet getirir biz directionerler bunu çok bekledik :D

    YanıtlaSil
  3. Bende "Acun1DyiGetir" diye tweetler atmıştım ve dünya çapında TT oldu.Ama "Acun1DyiGetir" yazarken çok umutsuzdum Acun'un bunu görebileceği aklımın ucundan bile geçmezdi =)

    YanıtlaSil
  4. 1Directioner!9 Mayıs 2012 17:44

    Oha!!!Ya inanmıorum inşallah getirir ya off ama Türkiye'ye getirsin başka bişey için biz de görürüz yaa!!

    YanıtlaSil
  5. olleyyyyyyyyyy beee tabi ki de getirecek yaşasınnnnnnnnnn =))

    YanıtlaSil
  6. acun adamın dibisin. yemin ederim getir showdan başka bi kanla izlemicem yaaaaaaa :)

    YanıtlaSil
  7. inşallah gelnez

    YanıtlaSil
  8. Haydi süper Acun,One Direction'ı da getir,artık başjka bir şey istemem :)

    YanıtlaSil
  9. Hayır olamaz ben göremem ki :'( ...

    YanıtlaSil
  10. Acun bunu yapabilirsin lütfen :D

    YanıtlaSil
  11. Süper! Süper! Süper! olur .
    Bir hayalim daha gerçekleşmiş olur ve bütün Directionerlerin hayali

    YanıtlaSil
  12. hobaaa vay anasını be :D ayh çok sevindirik oldum laaan :)

    YanıtlaSil
  13. Bu gerçeten harika bir şey! Umarım olur.

    #Deniz#

    YanıtlaSil
  14. acun ılcalı türkiyede one dirctionu bırak madonna rihanna eminem ve bir çok sanatçıyı dahi getirebilecek tek kişi bence acun ılıcalıya yalvarıyorum o grubu bize getir zayn malik gelsin diğerleri olmasada sorun deil :)

    YanıtlaSil
  15. belki biraz pesimistim ama bu olmayabilir

    YanıtlaSil
  16. bende rt yapan directionerler arasındaydım acun o kadar nazikki durumu araştırıyoruz dediğinde havalara uçtuk :)

    YanıtlaSil
  17. Ben gelsede gidemem ailem izin vermezkii D:
    I LOVE YOU HARRY

    YanıtlaSil
  18. umarımm gelirler.çok istiyorumm :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)