22 Nis 2012

Ashley Tisdale 'Yemek Yemeye Bayılıyorum'

Hiç aklınıza gelmezdi belkide ama Ashley Tisdale çok yemek yiyiyor. Yani öyle böyle değil. Tamam abartmayayım. Ashley evet yemeyi çok seviyor ama tabiki biraz da dikkat ediyor. Hergün düzenli olarak spora gidiyor. Ve biraz da sağlıklı besinler tüketiyor. İşte Ashley'nin diğer söyledikleri;
Çok yemek yiyorum. Arkadaşlarla bir araya geldiğimizde bana sürekli 'Hepimizden daha çok yiyorsun' diyorlar. Yemeyi enerji almak için yiyorum ve çok yemek zorundayım çünkü yediklerimi çabuk yakıyorum.

1 yorum:

  1. Asley seni seviyorum kim yemek yemeyi sevmez ki
    ben çok yerim ve 1 saat içinde veririm o nedenle günde 5 öğün yemek yerim.Formunda kal seni seviyoruzzz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)