3 Mar 2012

Taylor Swift Hakkında Bilmediğiniz 10 Şey

13 Aralık 1989'da Pensilvanya'da doğan Taylor'ı isim ve sima olarak çok iyi tanıyoruz fakat hakkında ne biliyoruz? Öğrenelim! :)
1- Tam adı Taylor Alison Swift.
2- Boyu 1.80 
3- Gitar çalmayı kendisi öğrendi.
4- 2008'de Maxim dergisinin hazırladığı 100 seksi kadın sıralamasında 57. sırada yer aldı.
5- Haziran 2008 - Ekim 2008 arasında Joe Jonas ile çıkmıştı.
6- En yakın arkadaşları Selena Gomez ve Emma Stone.
7- Temmuz 2008'de Hendersonville Lisesinden mezun oldu.
8- Temmuz 2009 - Aralık 2009 arasında Taylor Lautner ile çıkmıştı.
9- Büyük bir Rihanna hayranı.
10- Uğurlu rakamı 13'dür.

12 yorum:

  1. 13 rakamı uğursuz diye bilirdim komik :DDD

    YanıtlaSil
  2. Hristiyanlara göre hala öyle ama onun doğum günü 13'ünde, bu yüzden onun uğurlu rakamı 13. Gerçi bana kalırsa uğurlu-uğursuz rakam hikayelerine pek inanmam :)

    YanıtlaSil
  3. uğurlu rakamı 13 ?! :D

    YanıtlaSil
  4. 13 sayısı bazen benim için de uğurlu olabiliyor :)

    YanıtlaSil
  5. uğurlu rakamı 13'tür haricinde hepsini biliyorumm:))))) ayrıca 13 rakamından nefrett ederim keşke 6 rakamını sevsen taylor:))

    YanıtlaSil
  6. Ben valla hepsini biliyodum bunların zaten Tayloru da çoooook severim <3

    YanıtlaSil
  7. Taylor Swift çok güzel. ayrıca 13 rakamı uğursuz denildiği için o taylor a uğurlu geliyormuş.

    YanıtlaSil
  8. bence Taylor Swift Dünya da bakın dünyada diyorum en güzel kız. bi surata simaya bakın ya. gözler bitiriyo. of of. o türkiyede olcaktı. ama bayılıyorum kıza ya vücut düz mükemmel. çok sexi ;) TAylor Swift aşktır.<3

    YanıtlaSil
  9. bence 1.80 değildir

    YanıtlaSil
  10. boyu uzun baya bi. Ama kendisini çok seviyorum. bilinmeyen 10 şey mi? onun hakkında 100 den fazla şey biliyorum ve onu çook seviyorumm.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)