8 Mar 2012

Rihanna ve Chris Brown Evleniyor Mu?

Demek ki Rihanna ve Chris Brown hiçbir zaman birbirini sevmeyi bırakmadı! Star adındaki dergiye göre ikili artık resmileşiyor. Dergiye göre Rihanna ve Chris yakında evlenecekler. Dergide aynen şöyle yazıyor:

"Chris, Rihanna'ya Kasım ayında evlenme teklif etti ama Rihanna hazır olmadığını söyledi. Ama Rihanna Şubat ayında teklifi kabul etti. Nişandan önce yüzük takmayacaklar. Ama Rihanna ailesine nişanlandığını söyledi bile."

Peki büyük gün ne zaman?! Rihanna'nın eski dadısı Sharon Bellamy-Thompson Mart ayında olacağına inanıyor ve şöyle diyor: "Rihanna beni bizzat kendi aradı. Özel bir durum için Los Angeles'a gidiyorum. Biletimi aldım."

Haberler ne kadar doğru bilinmez. Ama şahsen bunların doğru olduğuna inanmıyorum.

6 yorum:

  1. ay öffffff takmışsın chris chris yani bence hiç yakışmıyosunuzz:((((((((((

    YanıtlaSil
  2. OHA OHA OHA ! Cok pis şaşırdım ! Ama mutluda oldum bence cok yakısıyolar ve birbirlerini her seye ragmen seviyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. bence aceyip yakışıyolar ya rihanna da unutamadı zaten bi türlü umarım chris seviyodur onu pek öle gözükmüyo ama haberde doğrudur inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Star = Fake Haber

    YanıtlaSil
  5. Selam ben 2. yorumdaki arkadaş. Ama Chrisin bi manken sevilisi vardı hatta Rihannayla laf dalaşına girmişler felan neler oluyor ? :D

    YanıtlaSil
  6. chris brown RİRİ'Yİ dövdükten sonra hele hele yüzünü tanımadık hale getirdikten sonra rihanna nın chirs'e geri dönmesi çookkk garipp ve çoook sinir bozucuu!!!!!!!!!!!!! rihannadan bunu hiççççç ama hiççççç beklemezdim çünkü sonuçta riri bir SÜPERSTAR ve bir karizması var o gerizekalı chris yüzünden rihanna nın karizması ciddi şekilde çizildi rihannada TÜMMMM BUNLARA RAĞMEN hemen chirs'e geri döndü HAKKATEN KAFAM ALMIYOO!!!!!! eğer evlenirlerse ben harbi zevksizim BENİ ÇOK HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATINN RİRİ!!!!!!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)