5 Şub 2012

Zendaya Hakkında Bilmediğiniz 5 Şey

Formspring sayfamıza bilinmeyenler için çok 'Zendaya' yazıldığı için bende Zendaya yapmaya karar verdim. Aslında az bilinmeyenlerini bulabildim. İnşallah seversiniz.
1 - Zendaya'nın boyu 1.71 cm boyunun uzunluğunu annesine bağlıyor çünkü annesi 1.90 cm miş.
2 - Dans etmeyi ve şarkı söylemeyi çok seviyor.
3 - Şuan Zendaya müzik albümü için çalışıyor.
4 - Kendi müziğini 'farklı' ve 'cesaretli' olarak tanımlıyor.
5 - Arkadaşları ona 'Boo' diyormuş. Ve Zendaya Başak burcu.

15 yorum:

  1. Hiç 1.71 gibi durmuyo :)

    YanıtlaSil
  2. Onu bilmem ama Justinden uzun yani Justin 1.71 den kısa belkide Justin benle aynı boydadır 1.67 eheheh :D

    YanıtlaSil
  3. aaa bende başak burcuyum çok sevindimm:))))))

    YanıtlaSil
  4. anneside maşallah varmış baya :D

    YanıtlaSil
  5. alahım bayılıyom bu kıza ve bellaya haydi çalkalaya taktım bu aralar bunlar hakkında herşeyi biliom buna benzemek isterdim hep ama boyunm uzun du ben1.70 im onun 1.71 olmasına sevindim bende dansçı olurum işşallah filmini kaçırdım onu bir daha disney de yayınlanmasını çok istiom işallllllllllllaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh

    YanıtlaSil
  6. Bende 1.71'im aynı boydayız ve bende başak burcuyum.Zendaya'yı Bella'ya göre daha çok seviyorum ve lütfen blogunuzda The Saturdays hakkında da paylaşımlar yapın.Lütfen. :)

    YanıtlaSil
  7. Aynen ya The Saturdays istiyoruz

    YanıtlaSil
  8. MAŞŞALAH ANNESİNE VE KENDİNE ÇOK BOYLU AMA GÖSTERMİYOLAR

    YanıtlaSil
  9. justinlemi cıkıyo

    YanıtlaSil
  10. ne yazıkki sevgilisi yoq

    YanıtlaSil
  11. yoo zendayanın boyu 1.78 annesinin boyuna bağlı olduğu belli :D çook seviyorumm onu yaa aşkım benim yaa

    YanıtlaSil
  12. aslında boyu 1.71 değil 1.78 daha bikaç hafta önce aldığım heygir galiba bi dergide okuldum 1.78 eminim:)hatta bella thorne ile aynı boyda görünmek için sette hep düz ayakkabı bella ise topuklu giyiyomuş bellanın boyu 1.64 :D

    YanıtlaSil
  13. EWT SEVGİLİSİ VAR SHAKE IT UP TA ABİSİ OLAN TY GERÇEK HAYATTA SEVGİLİSİ ONUN

    YanıtlaSil
  14. off ya ben balık burcuyum başak ile balık zıttır tühhhh ben zendaya nın hastasıyım o ty ile nasıl çıkıyor imkansız

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)