21 Mar 2012

Justin Bieber'ın Complex Dergi Hikayesi

Justin Bieber'ın "kanlar içinde" kapak olduğu dergi Complex, Justin Bieber'ın dergi hikayesi adlı bir yazı yayınladı. Şunu söyleyeyim uzun bir yazı sizi bekliyor. Aslında bu yazı gerçek hayatta yaptıklarını, nasıl normal bir genç olduğunu anlatıyor ve gerçek bir hikaye:

"Cannes Film Festivali Cumartesi günü yapılıyordu. Orta yaşlıların şarap içtiği, Alfred Hitchcock'ın To Catch a Thief filmini çektiği yer. Ama bu gece herkesin Fransa'da olma nedeni NRJ Müzik Ödülleri ve bütün ilgi Justin Bieber'ın üzerinde. JB'nin takımı -menejeri, koruması vb- lobide koşuşturuyordu. Justin Bieber yarım saat geç kalmıştı. Panik başladığı anda Justin üstünde MCM x TI$A ceketi, 900 dolarlık Balenciaga ayakkabıları ile içeri girdi. Saçları mükemmel bir şekilde arkaya taranmıştı, kendini güvenle taşıyordu. Justin'in yönetim şirketinin menejeri Allison bu güzel kokunun nerden geldiğini sordu ve Justin Bieber "Benden" diye cevap verdi. "Kırmızı halıyı kaçırdım mı? Umarım kaçırmamışımdır."Justin'in ceketi kendine özel Taz Arnold tarafından tasarlanmıştı. Justin simsiyah bir arabaya bindi ve ödül törenine doğru yola koyuldu. Yoldayken, saç stilisti saçlarını düzeltip, Justin'e dişlerini fırçalayıp fırçalamadığını sordu.
Arabanın koyu camlarına rağmen Justin Bieber Palais de Festivals'e vardığında hayranları onun geldiğini biliyordu. Arabanın kapısı yavaşça açıldı ve Justin arabadan indi ve o harikaydı. Televizyonda onu görüyorsunuz, flashlar patlıyor, hayranlar çığlık atıyor. Ama buna yakından tanık olduğunuzda herşey çok değişik. 
Ödül töreninin kulisinde Justin "Yo, istediğiniz kişinin rapini mükemmel şekilde yapabilirim. Drizzy (Drake) yapışımı izleyin." dedi ve Drake'in taklidini gerçekten mükemmel birşekilde yaptı. Ardından Eminem, Biggie ve 2pac'ın şarkılarını söyledi. Jay-Z'nin de şarkısını söyledikten sonra Nicki Minaj'ın yüz taklidini yaptı ve "Nicki'nin suratını korkunç yapmasını seviyorum." dedi.
Bazıları Justin'in rap yapması konusunda sızlanmıştı. Justin "Rapi eğlenmek için yapıyorum. Ciddiye alınacak birşey değil. Yeni albümümde biraz rap yapacağım." Yakında çıkacak olan Boyfriend şarkısından birkaç satır okudu: "Ne sevdiğini söyle, sevgilim. Ve ne sevmediğini. Senin Buzz Işıkyılı'n olabilirim. Dünyanın diğer ucuna uçarım. Savaşmana bile gerek kalmaz, sevgilim. Bunu zaten biliyorsun. Seni parıldatabilirim. Sanki karda uzanıyormuşsun gibi, börrr!". Evet Justin birazda Gucci Mane takılıyor.
Justin Bieber çok endişesiz, çok doğal sanki 12 milyon albüm satmış çocuk değilmiş gibiydi. Ta ki biri Blackberry'sinden Justin'in üstündeki jeketin aynısının Swizz Beatz'de de oluğunu gösterene kadar. Bieber hemen modacısını aradı ve ceketin neden Swizz Beatz'de olduğunu sordu. Konuşma nasıl gitti bilinmez ama çok uzun sürmedi ve Justin "Banane. Bu ceketi Fransa'da giyiyorum ve çok havalı görünüyor" dedi ve telefonu kapattı.
Daha sonra yemekte Justin Bieber'ın telefonuna bir sürü mesaj geldi ve hepsi sevgilisi Selena Gomez'dendi. Justin aşık mı sorularına hala cevap vermeye hazır değil ama duygularını artık saklamaya çalışmıyor. "İlişkiyi tamamen saklayamazsınız ki. Çünkü bu ikimiz içinde adil olmaz. Mesela, sen bu arabaya bin, ben o arabaya bineyim sonra buluşma yerine geliriz. Sonra sen o kapıdan gir, ben o kapıdan gireyim. Zıt yönlere gideriz. Sonra sen benim arabama binersin. James Bond olup, karşıya geçeriz. Sen mutfaktan gir, ben arka taraftan girerim. Sonra soyunma odasında buluşup, birbirimizi görürüz. Bu ilişki değil ki! Hep saklanıyorsun. Adil değil ve sağlıksız." dedi ve garsondan istediği brokoliyi yiyip, otele dinlenmek için döndü.
4 gün sonra menejer Scooter Braun, Four Season Otel'inde Blackberry'siyle geziniyordu. Bieber ve sağ kolu Scott Fransa'dan döndüklerinden beri geceyi gündüzü birbirine katıp, Believe albümüne Timbaland ile beraber çalıştılar. Scooter ve Bieber bir amca yeğen gibi. Hatta uyuşturucu hakkında bir konuşma bile yapmışlar. Scooter şöyle anlatıyor. "Justin beni aradı ve dediki 'Böyle şeyler yapmayacağımı biliyorsun değil mi? Çünkü gelirsin ve beni öldürene kadar döversin.' Ünlü olmayı sevmiyor. Normal biri olmamakla mücadele ediyor. Ben ona sürekli söylüyorum 'Sen normal değilsin. Sen sıradışı birşekilde yaşadığın sürece, seni sıradışı standartlarda tutacağım' "
Saat akşam 4'te Braun, Justin'in otel odasına geldi. Justin, iPhone'unda Temple Run oyununu oynuyordu. Justin kalktı. Baştan aşağı kırmızı giyindi. Havaalanındaki olaylı görüntüsü hakkında konuştu. "Kameramanlar arabamdan çıkmamı bekliyorlardı. 1 dakika süreceğini sanıyolardı. O yüzden kameraları indirdiler. Ben hemen koşmaya başladım. Hiçbir fotoğrafımı çekemediler. Hayranlarımı da göremedim. Bu beni kötü gösterdi. Yüzümü kapatıyorum. İnsanlar 'Ünlüsün artık. Alış buna. İnsanlar fotoğraflarını çekecek. Alış! Sen zenginsin' dediklerinde çok sinirleniyorum. Saat sabah 8'de uçaktan inmişim. Gözlerimin altı torbacıklarla dolu. Evine gelip, seni uyandırıp, fotoğraflarını çekmeyeceğim!" Justin, gazetecilere 17 yaş doğum gününde ters çıkınca çok tepki almıştı ve ardından twitter'dan özür dilemişti. "Ters çıkmamalıydım. Olan oldu. Kimseden bişey saklamıyorum. Olduğum gibiyim ve kusursuz değilim. Çocuklara kötü örnek olmak istemem. Eğer bunları benden öğrenirlerse, pek iyi olmaz." dedi Justin. Justin'in problemleri hep vardı. Ünlü olmadan önce kıyafet alamadığı için okulda bulunan kayıp kıyafetleri alıyormuş. Ayrıca annesi onu 17 yaşındayken dünyaya getirdi ve birsüre sonra anne ve babası ayrıldı. "Ellerinden geleni yaptılar. Ama bu onlar için çok zor oldu. Hem ilişkilerini yürütmek hem de bir çocuğa bakmak zorundaydılar. Bu beni güçlendirdi. Benle aynı durumda olup bununla baş edemeyen birçok insan var. Çünkü üstünüzde çok baskı oluyor."


Hikayenin devamı var ama çok uzun olduğu için sadece bu kadarını çevirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)