21 Mar 2012

Jennifer Lawrence: "Kendimden Nefret Ediyorum"

Jennifer Lawrence hala şöhrete alışamadı. Açlık Oyunları filminde oynayan "yeni ünlü" oyuncu hayranlarının neden onu sevdiğini hala anlamadığını söyledi. Dün David Letterman'in programına katılan oyuncu "Filmi ve filmde gördükleri şeyi gerçekte görmeleri mümkün mü?" sorusuna şöyle alaylı bir cevap verdi:

"Hayır. İğrenç birşeyim ben. Kendimden nefret ediyorum. Sakın filmi izlemeyin! Hayır, aslında film bence güzel ama oradaki en büyük hata benim."

Jennifer şakadan sonra kırmızı halıdaki halini anlattı:

"Çok korkunç! Çok geriliyorum. Mesela şimdi de öyle. Röportaj vermeye gittiğimde cümlelerim böyle oluyor; 'Şivava köpekleri gibiyim. Titriyorum ve altıma ediyorum' Sonrasında diyorum ki 'Demin kırmızı halıda işemekten bahsettim!' "

Jennifer röportajlarında gerçekten çok komik ve onu sevme nedenlerimizden biri de bu!

2 yorum:

  1. hahahhaa gülmekten geberdim:))))) çok tatlı bi kız yaa

    YanıtlaSil
  2. Bence çok tatlı ve güzel bir kız!Onun güzelliğine hayranım!Kendini kötü bulabilir ama tüm herkes onu güzel buluyor ! <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)