2 Mar 2012

Justin Bieber, Taylor Swift'i "Kekledi"

Herkesin bayıldığı şaka programı Punk'd MTV ekranlarına geri dönüyor! MTV, 29 Mart'ta ilk bölümü yayınlanacak olan programın fragmanını internette yayınladı. Justin'in Taylor'a yaptığı şakada, Taylor tekne düğününü mahvettiğini sanıyor. Taylor o an "Bu kesinlikle doğru değil!" diye bağırıyor. Programın eski sunucusu Ashton Kutcher, bu kez programın yapımcılığını üstleniyor. 29 Mart'ta yayınlanacak olan programda bu sezon Miley Cyrus, Kellan Lutz, Hayden Panettiere, Demi Lovato, Khloe Kardashian, Tyler Posey gibi ünlüler olacak.

8 yorum:

  1. taylor'a yazık lan.

    YanıtlaSil
  2. Taylor fena korkmuşş..

    YanıtlaSil
  3. Taylor çok şeker ya :)

    YanıtlaSil
  4. Taylor korkmuş.

    YanıtlaSil
  5. ne korkunç saka ama taylor swift gercektende cok korkmus olmalı

    YanıtlaSil
  6. BU PROGRAMIN BÖLÜMLERİNİ YAYINLAR MISINIZ ÇIKTIĞINDA ?

    YanıtlaSil
  7. Evet lütfen yayınlar mısınız.Ben Mtv Türkiyeye baktım site yenileniyor ve bizim kanallarda da yok.Yayınlarsanız beni ve benim gibi birçok JB
    hayranını sevindirmiş olursunuz.Şimdden teşekkürler..:)

    YanıtlaSil
  8. EVEt arkadaşlarıma katılıyorum lutfen yayınlayın zaten bu siteye bayılıyorum ama o bolumleri yayınlarsanızz daha çok bayılacağım şimdiden teşekkur ler admin

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)