13 Mar 2012

Haftanın En İyi Giyinenleri

Öncelikle haberin geciktiği için çok özür dilerim. Bu hafta öyle dolu bir hafta değildi, tören falan olmadığı için de açıkçası biraz zorlandım. Listeyi bu hafta çoğunlukla günlük kıyafetler dolduruyor. Bakalım en iyi giyinen 5 ünlümüz kim?
Jennifer Lawrence: Jennifer vücuduna ne yakışıp ne yakışmayacağını gerçekten çok iyi biliyor. Altın renkli bir elbise seçen Jennifer,saçıyla uyumu da çok iyi yakalamış. Elbise çok kadınsı olmamakla birlikte Jennifer'ı da çok iyi yansıtmış. 
Rihanna: Rihanna bu hafta beni gerçekten şaşırttı. Genelde fazla iddialı elbiseleri seçen Rihanna bu sefer eğlenceli bir seçim yapmış ama üstündeki biraz fazla gelmiş, keşke daha ince bir şeyler seçseydi. Bu arada şapkası harika!
Miranda Kerr: Aslında Miranda çok sade giyinmiş fakat şık olmak için uzun elbiselere falan gerek yok. Sanırım bu yüzden Miranda 3. olmayı hakkediyor. Renk uyumunu çok güzel ayarlamış Kerr.
Kendall Jenner: Kendall bu hafta siyah-beyaz bir elbise giymiş. Çok da yakışmış. Bana eski model kıyafetleri anımsattı. 
Kristen Stewart: Kristen bu aralar kilo falan mı aldı veya bana mı öyle geliyor? Koyu bir elbise seçmesine karşın elbise güzel fakat Kristen'ın görünüşüne biraz daha önem vermesi gerek örneğin daha  bakımlı saçlar gibi...
 

3 yorum:

  1. Bence iyi yorumlayamıyorsun daha fazla açık olmalısın ve tabii ki bu kesinlikle benim düşüncem

    YanıtlaSil
  2. Rihanna ın bu fotoğrafı daha önce çekilmemiş miydi?? Ben bu fotoğrafı 2 hafta önce görmüştüm. Neyse bence de Kristen biraz özensiz olmuş.. Miranda & Rihanna harika ;) <3

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki ben moda editörü değil blog yazarıyım. Elimden geldiğince en iyi şekilde yorumlamaya çalışıyorum. Yorum için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)