1 Ara 2011

Dianna Agron 'Nylon' Aralık Sayısına Kapak Oldu

Glee'nin popüler kızı Quinn'i Dianna Agron 'Nylon' dergisinin Aralık sayısı için kamera karşına geçti.Dergi için çok güzel pozlar ortaya çıkardı Dianna.Bakalım dergi ile ne paylaşmış;
Onu karakteri Quinn ile karşılaştırmalı;
''İlk başta,herkes bizim karakterlerimize benzememizi istiyorlar,basit bir şekilde.Ben bir popüler karakteri oynuyordum ve beni karakterin içine çok itmek istediler,tıpkı bütün hayatım boyunca yaptıkları gibi.''

Yılbaşı Alışverişi;
''Yılbaşını erken yapmazsam,insanlara anlamlı hediyeler veremeyeceğimi farkına vardım.Belki yılbaşı alışverişimi yarım şekilde yaparım,bu da beni mutlu eder ama maleesef hazırlıksız yapar!''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)