27 Eyl 2012

Chris Brown "Don't Judge Me" Klibi Yayınlandı

Chris Brown'un beklenen klibi "Don't Judge Me" yayınlandı. Klipte Chris, askeri bir kampa gidiyor. Dünyanın dışına atılacak uzay gemisi (gibi birşey)ne binmek için gönüllü oluyor. Muhabir bunu neden yaptığını sorunca "Ülkem için yapıyorum" diyor. "Don't Judge Me" yani "Beni Yargılama" adlı şarkının sözleri gerçekten çok güzel. Chris'in yaptığı herşeyi Rihanna'ya bağlamak istemiyorum ama sanki şarkı Rihanna'ya gibi.
Benim hakkımda dedikodular duyuyorsun.
Kendine yediremiyorsun
Sen kalbime bu kadar yakınken,
Başkasının vücuduma dokunmasını sindiremiyorsun.
Denenleri inkar etmeyeceğim
Çünkü bir çoğu doğru.
Ama hepsi sana aşık olmadan önceydi.
Lütfen beni yargılama.
Ben de seni yargılamam.
Eğer beni seviyorsan,
Bırak güzel olsun.

3 yorum:

  1. hklısın admincim resmen rihanna'ya .s.s üzlüyrum bunların belirsiz hallerine .s rihanna seviyor yani bilemiyorum chrisin de artık kesin bir karar vermesi lazım böyle umut vermesi gereksiz ama kşke barışsalar.s

    YanıtlaSil
  2. nicole amk o ne alaka saçmalamayıın

    YanıtlaSil
  3. Bence yeni sevgilisyle alakalı :/ yani gerçekten rihannayla ne alakası var ki tamam belki biraz yakın ama bence kesinlikle yeni sevgilisiyle alakalı. ödül gecesinde rihannanın ona dokunması ve kıskançlık. sonra onunla çıkmadan önce rihannayla çıkması çünkü orda hepsi sana aşık olmadan önceydi diyo filan

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)