1 Ara 2011

Demi Lovato'nun Glamour Dergisi Röportajı

Daha 19 yaşında, yeme bozukluğuyla savaştı ve duygusal çöküntüye uğradı. Yeniden doğmaya hazır biri varsa o da Demi Lovato. Bakalım Demi Lovato, hayatını nasıl sadeleştirmiş.

Glamour: Çekilen fotoğrafların çok hoş. Yeni görünüşünü sevdim. Sana göre "güzel" nedir?
Demi Lovato: Dayanıklı olmanız ve kendinize güven duymanız. Bence kendini bilen kadınlar güzeldir.
G: Sence sen kendini biliyor musun? Yoksa hala öğrenmeye mi çalışıyorsun?
DL: Kendimi tanıdığımı hissediyorum. Kendimi güzel hissediyorum. Dayanıklı ve güvenli.
G: Dışarı çıkarken nasıl bir makyaj yaparsın?
DL: Kapatıcı, fondöten, allık, rimel. Makyaj yapmadan da kendimi göz kamaştırıcı hissedebiliyorum. Özellikle dudaklarım. Doğuştan kırmızımsılar. Yani bazen ruj sürmediğim oluyor.
G: Son 1 senede görünüşünde nasıl değişiklikler oldu?
DL: O an ne durumdaysanız, o görünüşünüze de yansıyor. Az makyaj beni rahat hissettiriyor.
G: Tedaviden sonra iz bırakan ne oldu?
DL: Tedavi sırasında başından hayal bile edemeyeceğim derecede kötü olay geçmiş bir çok genç ve hatta benden büyük insanlarla tanıştım. Eskiden daha dar görüşlü bir insandım ve artık insanları yargılamamayı öğrendim.
G: Bileğindeki kesik izlerinin üstüne dövme yaptırdığın doğru mu?
DL: Bence kesikler savaş yaraları gibi. Başından geçenleri ve bunun içinden nasıl güçlü çıktığını gösteriyor. Dövmemde "Güçlü ol" yazıyor. Artık onlara bakıp, hala yaşadığıma şükredebiliyorum. 
G: Kendine düzenli olarak yaptığın en sağlıklı şey ne?
DL: Dua etmek. Yatmadan önce ve uyandıktan sonra dua ederim.
G: "For the Love of a Daughter" şarkının sözlerinden bahsetmek istiyorum. Şarkı ailedeki savaştan bahsediyor ve diyorsun ki "Bencil ellerin her zaman daha fazlasını bekliyor." Bu küçüklüğünde yaşadığın bir olayla mı ilgili?
DL: Bence insanlar bu sözü abartıyor.
G: Ne demek istiyorsun? İnsanlar bu sözlerin taciz ile ilgili olduğunu mu düşünüyorlar?
DL: Bence insanların bu kadar kelimesi kelimesine uygun olması gerekmiyor. Yani bu parasal birşey de olabilir.
G: "Skyscraper" şarkısında "Devam et ve beni yıkmaya çalış. Yerden yükseliyor olacağım." Bunu kime söylüyorsun?
DL: Beni yıkmaya çalışan herkese. Herkesin hayatında kabadayı, eski sevgilisi gibi onları yıkmaya çalışan insanlar olmuştur. Ben, tedaviye gittiğimde yanımda olmayan insanları düşünüyorum. Benim için çok kötü zamanlardı çünkü yanımda sadece bir kaç kişi vardı. Etrafımda bir çok sahte arkadaşlıklar vardı. Bu şarkıyı onlara söylüyorum.
G: Bir de diyorsun ki "Bir kalbi asla düzeltemezsin." Bu söze inanıyor musun?
DL: Her kalbin kırıldığında, kaybolan bir parça oluyor. Bence bu parçayı bir daha bulmanız imkansız. Ama zamanla yeni arkadaşıkların ve seni mutlu eden diğer şeylerle bandajlayabiliyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)