19 Kas 2011

One Direction 'Up All Night' Albümünü İndirin!

 
One Direction grubu geçen günlerde yeni kliblerini yayınlamışlardı. Klip gerçekten çok güzel ve şarkıda çok duygusal. Yeni albümleri 'Up All Night' ise yeni çıktı! Şarkılarını internete koyan grub, oldukça iyi bir iş çıkarmış. Sizin için bir indirme linki buldum. Buraya tıklayarak albümü indirebilirsiniz. Ben en çok 'I want' ve ' More than this' şarkısını sevdim. Albümü indirin ve sizde fikrinizi söyleyin. Bu arada indirmek ücretsiz.

9 yorum:

  1. çok teşekkürler bende en çok I want çarkısını sevdim :D

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler çok güzel parçalar var :)

    cody simpson ın albümünü indirebilecegim bir site biliyorsan linkini paylaşırsan çok sevinirim ayrıca :) şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Bende Joe Jonas,Jonas Brothers ve One Direction'un albümleri var bence hepsi çok güzel :) Ayrıca Cody'yi de dinlemek lazım

    YanıtlaSil
  4. evet cody simpson un bir albümünü paylaşırsan çok iyi olur :) paylaşım içinde teşekkürlet

    YanıtlaSil
  5. ben indiremedim yardımcı olur musunuz yukarıda bir yer çıkıyor ama indir falan demiyor.

    YanıtlaSil
  6. ben indiremiyorum bana yardım edin

    YanıtlaSil
  7. Nerden indiriliyor ?
    Yardım edin.

    YanıtlaSil
  8. ben tüm şarkıları ezbere biliyorum up al night daki ama gerçeğini alamadım bir türlü.moments,i wish ve more than this gerçekten çok etkileyici.up al night, taken ,another world,gotta be you ve daha bir sürü hepsi muhteşem bir tane bile başarısız şarkı oldugunu düşünmüyorum açıkcası ben

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)