6 Kas 2011

Haftanın Tweetleri #6

Haftanın tweetleri yine sizlerle!
@JanelleMonae: Watch The Throne konserine bir hayran olarak katıldım. Çok ilham verici anlar vardı! Bu iki zenciyle gurur duyuyorum.
@Drake: Onlara kemik atarsınız, sonra biftek isterler.
@iamdiddy: Beni bir sene daha yaşattığı için Tanrı'ya teşekkür ederim. Tanrı en büyüktür! Sizi seviyorum.
@rihanna: YELLOW DIAMONDS IN THE LIGHT!! #RihannaNavy beni harika gösteriyorsunuz! Sizden iyisi yok! Listelerde bir numara olan 11. single'ım We Found Love'a tebrikler! Teşekkür ederim.
@keshasuxx: Dünyanın her tarafından bıyık topladım. Bu gece yürüyen bir bıyığım.
@thegame: Kızların regl dönemleri, Kim Kardashian'ın evliliğinden daha uzundur.
@NICKIMINAJ: Beni terletmeyi kes Big Sean! Haha. Seni seviyorum tatlım. --> RT @BigSean: @NICKIMINAJ başardın bebeğim! Onlara nasıl yapılacağını gösterdin! 
@chrisbrown: WET THE BED'i radyolarda istek yapmaya devam edin!
@ddlovato: Bugün saç rengimi değiştireceğim!

1 yorum:

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)