19 Eki 2011

Michelle Obama:'Barack Kardashian'ları İstemiyor'!

Amerikan Başkanı Barack Obama'nın eşi ve en güçlü kadınlardan biri olarak görülen Michelle Obama İvillage'e Barack Obama'ın çocukları Malia ve Sasha'nınn E!'nin reality show'u Keeping Up With the Kardashians'ı izlemelerini istemediğini söyledi.Kardashian'lar üzülecek gibi!İşte röportajın hepsi;
''Barack gerçekten çocuklar Kardashian'ları izlediklerin de bundan çok hoşlanmıyor.''
''Onlara (çocuklara) ''Bunu izlediğinde ne öğrendin?'' diye soruyorum ve eğer gerçek dersi öğrenmişlerse,mesela ''Çok çılgıncaydı'' diyorlar.Ben de 'Tamam'' diye cevap veriyorum.Onlar muhteşem iki kız (çocukları),bu işi dengeliyorlar,onlar kibar ve meraklılar.Ve her anne gibi,ben de sadece onları berbat hale getirmeyeceğimi umuyorum.
Açıkcası ben hiç şaşırmadım ve kötü de karşılamadım.Kimse çocuğunun para ve şöhret için kapışan kardeşleri izlemesini istemez değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)