2 Eki 2011

Kristen Stewart 'Evlenme Sahnesini Çekerken Çok Bitkindim'

http://i.imgur.com/thBl2.jpg
21 yaşındaki Twilight efsanesi yıldızı Kristen Stewart, Glamour dergisinin kapağında yer aldı ve bir röportaj yaptılar. Kristen'ın Breaking Dawn'ın evlenme sahnesiyle ilgili de birşeyler söyledi. Gerçek hayatta da sevgili olan Robsten çifti sizce Bella&Edward çiftinin potansiyeline sahipler mi ? Ama ondan önce gelin bakalım KStew neler anlatmış?
Son akşam evlenme sahnesini çekerken gerçekten çok bitkindim. Ve bu biraz komikti. Robert benden daha enerjikti. Hatta biraz ucube gibi göründüm. Son çekimlerde ise saçımı çekip çıkardım, ağlayarak gitmek zorundaydım çünkü sesim artık çıkmıyordu.
Image Image Image Image Image

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)