2 Eki 2011

Demi Lovato '13 Yaşındayken Araba Çaldım'

http://i.imgur.com/qFz80.png
19 Yaşında şu sıralar Unbroken albümüyle büyük hitler yapmaya devam eden Demi Lovato hayranlarına geçmişte yaptığı bir çılgınlığı anlattı. Sizce Demi çılgın birisine benziyor mu ? O bir aslan burcu ve aslan burçları sizce çılgın ve atılgan olmaz mı ? Demi tam bir aslan burcu kadını. Ama konumuza dönelim ve olayı Demi'den dinleyelim;
Bi keresinde, 13 yaşındayken bir araba aldım. Aslında bir araba çaldım. Sabah 4:30'da arkadaşlarımı almak için evlerine doğru sürdüm. O kadar çok sorun olmuştu ki , eve döndüğümde babam iç çamaşırlarıyla pencerede duruyordu. Annem de çığlık atıyordu ve 'Polisi aramaya gidiyorum' diyordu.

1 yorum:

  1. bende bir aslan burcuyum burcumu çok iyi taşırım demi kesinlikle aslan burcunu yansıtmıyor.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)