15 Eyl 2011

Youtube'un Yetenekli Kızı ; Christina Grimmie !

the image
Bugün sizi youtube'u kırıp geçiren çok yetenekli bir kız ile tanıştıracağım;Christina Grimmie! Christina arkadışının tavsiyesi ile cover yaptığı şarkıları youtube'a koymaya başladı ve hayatı bir anda değişti.Grimmie henüz 17 yaşında ama sesi gerçekten çok güçlü.Selena Gomez'in hayranları belki bilirler ,Christina Selena ile turnelere gitti ve Selenayı da kişisel olarak tanıyor.Hatta twitter adresine de Gomez ile fotoğraflarını koymuştu.Ben şahsen sesini çok ama çok beğeniyorum belli ki sadece ben değil çoğu youtube kullanıcısı da bu sese hayran.Christina şuanda Facebook'da 700.092 beğeniye sahip.Grimmie'in sadece sesi değil kişiliği de çok iyi ,yardım kampanyaları için de konserler veriyor.İşte Christina'nın Adele'nin şarkısına yaptığı cover;

Eğer bilgisayarınızda torrent varsa buradan Christina'nın Find Me albümünü bedava indirebilirsiniz.
Christina'nın
twitter adresi,youtube adresi.

1 yorum:

  1. Selenanın yanında görmüştüm ama kim olduğunu bilmiyordum :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)