15 Eyl 2011

Miley Cyrus 'Avustralyalı Erkekleri Seviyorum'

http://i.imgur.com/ytulb.png
Miley Ray Cyrus en iyi sat stili yarışmasında Adam Lambert, Mila Kunis,, Joe Jonas, Harry Judd, Demi Lovato, Justin Bieber, Harry Stiller, Jared Leto ve Jedward' ı yendi! Size göre Miley en iyi saç stiline sahip mi ? Ama onun dışında Miley Liam hakkında birkaç birşey söyledi. Onları duymak ister misiniz ya da okumak ?
İnsanlar hata yaptığında bence birisi daima onu dinlemeli ve yanında olmalı çünkü hata yapan insanlar sorunlarına cevap aramayı ister, insanların beni düzene sokmaya çalışmasından nefret ediyorum. Sadece dinlemelerini istiyorum.

Herşey harika ve mutluyum, şikayet edeceğim birşey yok. Gösterilerim var ve hayatımda harika insanlar da var var yani hiçbirşey yanlış gitmiyor.

Avustralyalı erkekleri silmek istemiyorum ama olabilir ya da olmayabilir.
Bekarım. Yinede gerçekten Avustralyalı erkekleri seviyorum. Liam ve ben birbirimize çok yakınız. Çok fazla yorum yapmak istemiyorum ama siz de bunun hakkında ilgilenmemelisiniz. Avustralya'ya kesinlikle yanlız gelmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)