25 Eyl 2011

Paris Hilton : 'Alışverişten Zevk Alıyorum'

the image
Paris Hilton tasarladığı ayakkabıları tanıtmak için ülkemizdeydi bildiğiniz gibi.Daha önce de ülkemizde bulunan Hilton koleksiyonu ve daha bir çok şey hakkında konuştu;

Stil ikonu hakkında;
Her zaman Marilyn Monroe'un çok güzel olduğunu düşünmüşümdür,onu çok seviyorum.Victoria Becham stilini çok seviyorum,bir de Kate Moss.O Çok zarif ve çok seksi.
Türkiye hakkında;
Türkiye'ye sekiz kere geldim.Çok fazla Türk arkadaşım var.Küçükken ailemle de gelmişliğim var ama yakında zamanda sadece tatil için gelmeyi planlıyorum.
Alışveriş hakkında;
Alışveriş yapmaktan hiç sıkılmadım.Aksine büyük zevk alıyorum.Kendi markalarım biraz bu duyguyu tatmin etmem için varlar.Kendi markalarım sayesinden kendi modamıı yaratıyorum,giyiyorum.
Haberin derlemesi ve resim için Burcu Selin Kotan ve Deniz Aydemir'e teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)