9 Eyl 2011

Megan Fox Beslenme Biçimini Değiştirdi!

http://i.imgur.com/KsCFK.jpg
Hollywood'un seksi yıldızları arasında en üst sıralarda yer alan Megan Fox Amica dergisiyle yaptığı bir röportaj da Vegan beslenme biçimiyle çok kilo kaybettiğini ve beslenme biçimini değiştirdiğini söyledi.
Bundan 4 ay önce bir buçuk yıl içinde, Vegan beslenme şekliyle sadece çiğ sebze ve meyveyle besleniyordum. Ekmek, şeker ve kahveyi hayatıma sokmuyordum. Ama malesef çok kilo kaybettim. Artık şimdi herşeyden azar azar yiyorum. Ve öğretmenim Harley Pasternak ile haftada 3 kez egzersiz yapıyorum.
Megan Fox ve eşi Brian Austin Green ile birlikte LAX 8 Eylül Perşembe günü havaalanında görüldü ve sizce de sağlıklı görünmüyor mu ?
Image Image Image Image Image

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)