10 Eyl 2011

Justin Bieber, Selena İle Evleneceğinden Emin Değil!

the image
Justin Bieber her zaman erken evlenmek istediğini söyledi fakat o kadar da erken değil!Justin şuanda dünyanın en başarılı gençlerinden olabilir fakat o da her genç gibi evlenmek ve ailesini kurmak istiyor.Hatta çocuklarını da Kanada'da yetiştirmek istiyor bildiğiniz gibi ama yaşının şu anda uygun olmadığını , 25 yaşında evlenemek istediğini düşünüyor.WWD Justin'e kendisini gelecek yıllarda nasıl gördüğünü sordu ve Justin şöyle yanıtladı;
''25 veya 26 yaşımda kendimi şöyle görmek isterim ; mesela evlenmek veya aileye bakmak gibi.Genç bir baba olmak istiyorum.Bütün yapmak istediklerimi yapmış olmak istiyorum - başarılı olmak,film yapmak veya başka bir şey. Ama zaman doğruysa , kesinlikle 25 yaşımda evlenmek isterim.Bir şey daha ; Şuanda evlenmek istemiyorum.
Justin'in annesi Pattie Justin'i 18 yaşında doğurmuştu.Justin'in de genç bir baba olmak istemesi bizim için süpriz olmadı ama bizim asıl merak ettiğimiz Justin'in evleneceği kadının Selena Gomez olup olmaması . Justin bizim için bunu da yanıtladı;
''Bilmiyorum.Olursa,olur.Şuan sadece müziğe odaklandım ve bence bu çok iyi gidiyor. Kesinlikle evliliğe inanıyorum ama yakın zamanda değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)