10 Eyl 2011

Ellen DeGeneres 'Good Housekeeping' Ekim Ayında!

the image
Ellen DeGenneres Good Housekeeping' dergisinin Ekim ayına kapak oldu.Bakalım 53 yaşındaki komedyen dergi ile ne paylaşmış;
''Komik olduğum için hoşnutum,insanları mutlu yaptığım için hoşnutum çünkü bu çok önemli.İyi bir insan olarak tanınmaktan gurur duyuyorum.''

''Küçükken sessizdim ve biraz büyüyünceye kadar komik de değildim. Sonraları komik olmaya başladım,insanların güldüğünü hatırlıyorum.Ama benim daha hassas bir tipim vardı,bulduğum yaralanmış hayvanları önemserdim.Ben ailemde kimsenin konuşmadığı bu şeyin farkındaydım.''

''Hiç olmadığım kadar mutluyum.İyi bir kariyerim var ve beni destekleyen ve bana sadık muhteşem hayranlarım var - çünkü onlardan hiçbir şey saklamıyorum.''
Daha fazlası için tıklayın.
Image

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)