12 May 2012

Nicki Minaj Parasını Boş Yere Mi Harcıyor ?

Nicki Minaj kariyerindeki kazandığı paralarla kendisine birşey almayı sevmediğini daha çok arkadaşlarına ve ailesine istedikleri şeyleri aldığını açıkladı. 'Starships' şarkıcısının bunu söylemesinin nedeni ünlü olmadan önce parasının olmaması. Bu çok garip çünkü bir insanın parası yoksa ve sonra parası olunca istediği şeyleri alır. Ama Nicki başkalarının istediğini alıyor. Sizce müsrif birisi mi ?
Müsrif birisi değilim sadece diğer insanlara birşeyler almayı seviyorum. Kendime birşey alırken diyorum ki  'Buna ihtiyacım yokki, neden bunu alıyorum?' Daha bundan az zaman önce arkadaşlarıma Range Rovers aldım ve onlarda bunun için çok heycanlılar.

4 yorum:

  1. Bence müsrif değil. Sadece ihtiyacı olmayan bir şeye para vermek istemiyor. Arkadaşlarını düşünüyor

    YanıtlaSil
  2. Sadece kendini düşününmeyip ailesini ve arkadaşlarını önemsemesi gayet iyi bişey bence :)Bu yönünü takdir ettim.

    YanıtlaSil
  3. Nicki Minaj bir tanedir! Çok iyi yapıyor bence, arkadaşlarını, dostlarını düşünyor (:

    YanıtlaSil
  4. Go Girl Dergisi :D19 Kasım 2012 15:57

    Bence arkadaşlarını ailesini ve sevdiklerinin üzülmesini istemiyor ve onları mutlu etmek için onalara istediklerini alıyor bunda kötü birşey yok ki

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)