14 Nis 2012

Zac Efron İçin 5 Sulu Soru

Zac Efron, 'Men's Health' dergisinin Mayıs 2012 sayısı için birbirinden karizmatik pozlar verdi. Ayrıca "Zac Efron İçin 5 Sulu Soru" adlı sayfada, kendisine sorulan 5 soruya eğlenceli cevaplar verdi. İşte o 5 soru ve fotoğraflar;
Soru: Yeni filminde bir denizciyi canlandırıyorsun. Hiç kızsal bir özelliğe sahip misin?
Zac: Bazen, dışarı çıkmam için hazır olmam biraz zaman alabiliyor. Bu aşırı olmuyor, ama bana uyacak temiz kıyafetler bulmak biraz zaman alıyor. 
S: Güzel bir kadın gördün. Ona nasıl yaklaşırsın?
Z: "Imm.. High School Musical'ı beğendin mi?" Şaka yapıyorum! Böyle bir durum gerçekleşirse, birisi içki ısmarlayabilir. Parmak uçlarınızda düşünün, etrafınızdakileri kullanın ve organik ve eğlenceli bir şey bulun. 
S: Sahte işaretler ilk buluşmanın güzel gitmesini sağlar mı?
Z: Bunun, planlanandan daha uzun sürede bittiğini düşünüyorum...Ve sen farketmek bile istemezsin. Bunun bitmesini istemezsin. 
S: Birisini evlilik malzemesi yapan şey nedir?
Z: Hırs ve özgürlük duygusunun dikkatli bir karışımı. Bu ikisini dengelemek zorundasınız. Ben şimdilik bunu tam olarak bulamadım. 
S: Aldığın en iyi iltifat neydi?
Z: Bir kadın beni bir keresinde ilginç olarak çağırdı ve bu sanki zihnimde üfledi. O, "Bugüne kadar tanıştığım en ilginç insansın" dedi ve bunu çok beğenmiştim. Wow. Hala etkisi üzerimde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)