2 Ara 2011

Russell Brand: "Çocuk Sahibi Olmak İsterim"

Russell Brand, Ellen Show'a konuk oldu. Programda 1 yıldır evli olduğu şarkıcı Katy Perry ile çocuk yapmak istediğini açıkladı.
"Çocuğum olsun isterim. Minik bebek halleri hoşuma gidiyor. Katy ve ben iki tane ikiz çocuğun vaftiz ebeveynleriyiz. Adları Sam ve Donovan. En başta sıkıcılardı. Sadece sıvı fabrikası gibilerdi. Sırf sıvı üretiyorlardı. Artık enteresan olmaya başladılar. Bana gülümseyip, merakla bakıyorlar. Onları bir bilim adamı gibi inceliyorum. Onlardan çok şey öğreniyorum. Biz onların vaftiz ebeveynleriyiz yani onların ruhsal gelişiminden de sorumluyuz. "
Russell Brand, Katy Perry ile ayrılacakları dedikodularına da şöyle cevap verdi:
"Dedikoduların sonu gelmiyor ki. En sonunda internetle bağlantını kesmek zorunda kalıyorsun. Bu çok zor çünkü sevdiğim çıplak kadın siteleri var. Ama artık bırakmam gerekti. Şimdi internet bana "kötü bücür yalancı" gibi geliyor. Evlendiğim için çok mutluyum."

2 yorum:

  1. ''...sevdiğim çıplak kadın siteleri var''derken?

    bu adamdan bu yüzden nefret diyorum. evli olmasına ramen hala o tarz sitelere giriyor.bunun katy'e haksızlık olduğunu düşünüyorum. boşanmalarını gerçekten çok istiyorum ve umarım çocuk falan yapmazlar

    YanıtlaSil
  2. Üstteki arkadaşa katılıyorum Russell git öl geber ya

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)