20 Eki 2011

Selena Gomez Ölüm Tehlikesi Geçirdi!

http://i.imgur.com/To57c.png
Selena Gomez geçen günlerde ölüm tehtidi aldı. Haberin tam bilgisi açıklanmasa da Selena'nın avukatı olaya el koydu. 19 Yaşındaki genç müzisyen/oyuncu nun şuan sağlığı yerinde. Ve konuyla ilgili bir açıklama da yapmak istemiyor. Genç Disney yıldızının tehtit haberi aslında tam olarak şöyle;
Selena Gomez'in avukatı Blair Berk, Thomas Brodnicki'yi dava etti ve 3 yıl hapis cezası aldı. Olay aslında Blair Berk'in açıklamasına göre şöyle oldu;
Brodnicki Chicago'dan Selena'yı görmek için Los Angeles'a geldi. Ve Brodnicki Selena'nın işyerini 3 kez ziyaret etti. Ve oradaki insanlarda Brodnicki'nin Selena'yla 'Tanrı ve ölüm' hakkında konuştuğunu söyledi. Selena aşırı korkmuştu.

7 yorum:

  1. neden selena gomeze bu kadar kötü davranıyor biliyormusunuz?

    YanıtlaSil
  2. Evet çünkü sevgili(!) kaşarımız Justin'i kandırıyor,onla çıkıyor,bize laf ediyor,bize nispet yapar gibi tam kameralar geldiğinde onu öpüyor.

    YanıtlaSil
  3. Ben selena yı çok seviyorum ve bence hiçte kötü bir kız değil.Ve ayrıca Justin ile aralıarı da çok iyi.Justin i kandırıyor diyorsunuz.Ne zararı dokundu ki ona.Hem dokunduysa da buna Justin bundan mutlu.Ben Justin i de Selena yı da çok seviyorum.Umarım bu ilişki uzun yıllar sürer

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum bence de .Selena yı ben de çok seviyorum ve bu olanlara çok üzülüyorum.Bırakın da mutlu mesut ilişkilerini yaşasınlar

    YanıtlaSil
  5. Bende selena'yı sevmiyordum ama bu aralar şarkısını dinledikçe tam bir selenatör oldum :D Bence justinn selenayı selenada justin'i seviyor sevmeseydi ilişkileri bu kadar uzun sürmezdi bence ....

    YanıtlaSil
  6. Ben de Selena yı Justin ile ilişkilerinden sonra tanıdım.İlk kıl oluyodum.Fakat şimdi ben de Selena cı oldum.Şarkılarına sesine ve kendisine bayılıyorum ve ayrıca bence de Justin ile araları iyi olmasaydı bu kadar uzun sürmezdi

    YanıtlaSil
  7. O melek nasıl sevilmeeeez <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)