21 Eki 2011

Hilary Duff : 'İyi Bir Anne Olmayı Öğreneceğim'

Bildiğiniz gibi Hilary Duff kocası Mike Comrie'dan hamile ,bir oğlu olacak ve görünen o ki Hilary oğlunu da kendisi gibi bir müzik tutkunu yapmak istiyor.Şimdiden kayıtları,turneleri düşünen Hilary,herşeyden önce iyi bir anne olmayı öğreneceğini şöylüyor;
''Stüdyoya gitmek istiyorum,kayıt yapmaya başlamak istiyorum.Hamile kalmadan önce,kayıt yapmayı düşünüyordum yani bunu hala istiyorum.Bebek doğduktan sonra bir kaç ay beklemeyi ve gerçekten nasıl iyi anne olunur öğrenmeyi düşünüyorum ve sonra kayıt yapmamam ve turneye çıkmam için neden olmayacak.Bu biraz zaman alabilir ama çok heyecanlıyım!''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)