21 Eki 2011

Demi Lovato: 'Selena Bana Hep Destek Verdi'!

Demi Lovato Seventeen Blog'a yazdığı yazı ile Selena'ya olan duygularını herkesle paylaştı!Yazısında ayrıca hayatından olup bitine yazıp hayranlarına güçlü olmaları gerektiğini de paylaşmış.Demi gerçekten de harika bir örnek! Yazısında da Selena'dan şöyle bahsediyor Lovato;
Ayrıca Selena Gomez gibi başka muhteşem arkadaşlarım var.O (Selena) bana tedavi sürecimde destek çıktı ve iyileşme sürecim de destek çıkmaya devam etti.Selena beni ilk tedavide aradığında,telefonda ağlıyordu çünkü benle ve daha iyi olmamla ilgili çok ilgileniyordu.Biz,ben 7 yaşımdan beri en yakın arkadaşlarız.Onu hayatımın yarısından fazla tanıyorum ve biz beraber büyüdük.Beraber harika anılarımız var ve gelecek daha çok anı var!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)