21 Oca 2013

Taylor Swift, Harry Styles’ı Geri Mi İstiyor?

Ayrılmalarından neredeyse birkaç hafta geçti ama söylenenlere göre başarılı Country şarkıcısı Taylor Swift şu sıralar Harry Styles’ı yine aklından çıkaramıyor. Aslında ayrıldıkları da kesin değil sadece onlara çok yakın olan kaynaklar ilişkinin bittiğini söylüyor. Herneyse, Hollywoodlife’ın raporlarına göre ayrılmalarının nedeni de şuymuş; Taylor ve Harry birlikte tatildeyken (yılbaşı için) Harry birkaç saatliğine tek başına dışarı çıkmış. Sonra geri döndüğünde Taylor Harry’i onu aldattığı yönünde suçlamış. Bir kaynak Taylor’ın şunları söylediğini anlatıyor; 
"Taylor, Harry için adi dedi ama aslında Harry öyle birşey birşey yapmadı."
Daha sonra kaldığı tatil yerinden ayrılan Taylor, Harry’e ders vermek için adalara gitti. Taylor, Harry’nin peşinden geleceğini düşünmüş ama Harry aksine hiç peşinden gitmemiş bile. İddialara göre Taylor sonra sözünden dönmüş ve Harry’e mesajlar atmış. Taylor’a yakın olan bir kaynak Taylor’ın bu konuda fazla duygulu davrandığını söylüyor. Harry’e mesaj atmaya hala devam ediyormuş. Sizce Harry, Taylor’a geri dönecek mi?

27 yorum:

  1. Bence Harry bu kadar şeyden sonra Talor'a geri dönmez. Harry pek böyle bir erkeğe benzemiyor çünkü zamanında Caroline Flack'e de geri dönmemişti ama Caroline Harry'e hala mesaj atıyordu.

    YanıtlaSil
  2. inşallah dönmez

    YanıtlaSil
  3. ben acıkcası barışmalaını istemiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Off bu Taylor Lautner'da da öyle yaptı. Türk kızı gibi maşallah tripler boy boy. Taylor Swift pek sevmem ama müziğine bayılırım. Bence biraz kendine çeki düzen vermesi lazım. Önce adamları elinden kaçırıyor, sonra arkalarından geri dön diye şarkılar yazıyor, mesajlar atıyor. Conor'la kalaydın ölürdün sanki. O seni gerçekten seviyordu. Eğer Harry dönmezse ne yapacaksın? Canın yanacak, canının yanmasını istemem, kimse böyle bir şeyi hak etmez. Ama sende çok zorlama, çok sıkma milleti.

    YanıtlaSil
  5. Dönermi bilmem ama umarım dönmez taylor yaptıklarından dolayı artık kendisini kınamalı eski sevgilillerinden onlara karşı nefret şarkıları yazarak kurtulamaz!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  6. taylordan nefret ediyorum forever hazza

    YanıtlaSil
  7. bence dönmesin derim

    YanıtlaSil
  8. ya daha yeni bradly cooper a sardı bradly onu kbul etmedi harry döndü hasbab harry onu kabul etmez harry nin gururu var ama taylorun yok

    YanıtlaSil
  9. çay mı kahve mi?21 Ocak 2013 19:42

    Okurken kendimi bir film de olduğumu zannettim :)
    Harry belki tekrar denemek ister...Ucu açık bir problem...

    YanıtlaSil
  10. bence harry azcık bizi düşünüyorsa gururunu düşünüyorsa geri dönmez geri dönmesi durumunda hayatının en büyük hatasını yapar

    YanıtlaSil
  11. üzgünüm taylor harry senin ne olduğunu anladı vwe bizi, directionerlarını seçti OK <3 <3

    YanıtlaSil
  12. Damla Pattinson21 Ocak 2013 22:17

    Ben hala nasıl çıktıklarına bile anlam veremiyorum. Harry Taylor'un hayranıydı sonunda iş buraya bağlandı. Taylor erkeklerden çok çabuk etkilenen bir kadın. Fakat üzerinde düşünmeden hemen o erkekle sevgili oluyor. harry ise çapkın biri. Bence tekrar birleşmezler.İlişkilerinin bu kadar güçlü olduğunu sanmıyorum. :(

    YanıtlaSil
  13. taylor haklı. yepyeni bir ilişkiye başlamışsınız, herşey çok güzel çok taze, birlikte ilk tatilinize çıkıyorsunuz ve adam sizi otelde bırakıp tek başına gezmelere gidiyor. olacak iş mi ? aslında en başından beri olmazdı da neyse. taylor mesaj atıyor geri arıyor mu bilmiyorum ama umarım öyle bişi YAPMIYORDUR. bırak ne hali varsa görsün ergen hayranlarıyla.

    YanıtlaSil
  14. Bu kız neyin kafasını yaşıyo ? :D

    YanıtlaSil
  15. ya bu kız nasıl bişe durmadan erkeklerle uğraşıyo kendisinden kaç yaş büyük adama da boşe yaptı ama adam kibarca tayloru reddetti harry eger biz directionerları ve grubunu düşünürse o şeytan kıza asla donmez yanı umarım ya hayır alıcam kuzum o kıza laık degil :(

    YanıtlaSil
  16. Neyin kafasıdır bu ya yakında geri dön gibi sarkliar dinlemek zorunda kalicaz

    YanıtlaSil
  17. HAYIR.taylor 1 yılda 12 kişi 1le çıktı ve hepsinin arkasından KÖTÜ KÖTÜ KONUŞTU.bunun hazzaya olmasını istemem.

    YanıtlaSil
  18. Harry ilişkileri konusunda gerçekten çok ciddi.Taylor Harry'nin öyle bir kızın ona hakeretinden sonra ona geri dönebileceğini zannediyor.Harry bir kız ne kadar güzel olursa olsun küfür ediyorsa onunla çıkmam dedi.Pek zannetmiyom.Milyonlarca Directioner'ı varken onun neden 1 kişiyi seçtiğine anlam veremiyorum.

    YanıtlaSil
  19. Harry herkes tarafından sapık, kadın düşkünü gibi düşünülüyor. Ama 18 yaşında, milyonlarca hayranı var, hayallerini gerçekleştirdi,patlama yaşıyolar, bi grubu var ve oldukça samimi biri. Taylor ve Harry'nin ilişkisini zaten destekleyemeyenlerdim. Tamam kabul yani Taylor harika bi sanatçı. Ama Harryle Taylor2u yakıştıramıyorum. Uyumlu bi çift değiller. Taylor kullanıp ilişki bitince iki şarkı yazıyor geri dönüceklerini zannediyor. Ama benin tanıdığım Harry bunu yapmaz. Zannetmiyorum

    YanıtlaSil
  20. Taylor'ın sesi çok güzel müzik hayatında çok başarılı bir isim fakat aşk hayatında aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Harry 'nin de döneceğini sanmıyorum ama kim bilir belki döner...

    YanıtlaSil
  21. ben harry i seviyorum eug yi de sevyom onu siz tanımassınız brncr bu ilişki en başından beri bir.............. lık tı istediğiniz gibi (olumsuz) doldurun boşluğu

    YanıtlaSil
  22. Ya abi bence bu haber yalan ya çok saçma çünkü böyle bi şey olduğunu sanmıyorum bence kesin ayrıldılar ama ayrılmalarının sebebi bu değil bence.Neyse Taylor'a çok sinir oluyorum sübyancı kendine daha çok yakışan ve onunla AYNI YAŞTA olan bi erkek bulamadı mı kendine ya Harry'yi rahat bıraksın.Gerçi Harry'yi anlamıyorum o da kendinden büyük kadınlara bakıp duruyo.

    YanıtlaSil
  23. Sanmıyorum.Dönmesini istemiyorum da.Harry Caroline de dönmemişti ve Taylora da dönüceni sanmıyorum Harry öyle bir çocuk değil.Adi demiş ona nasıl geri dönebilir? Eğer geri dönerse çok şaşırırım doğrusu.

    YanıtlaSil
  24. Onlar ay rı lır lar baska caresi yok bunun

    YanıtlaSil
  25. bence de inşallah geri dönmez bence taylor harryi hak etmiyor ya da ona iyi bir sevgili olmayı beceremiyor

    YanıtlaSil
  26. bence dönmesin. bana birisi iftira atsa ve bana adi dese ben artık onun yüzüne bakmam

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)