28 Ara 2012

Jennifer Lawrence ''Yaşlı Bir Kadın Gibiyim''

'Açlık Oyunları' filmiyle tanıdığımız Jennifer Lawrence, Marie Claire Güney Afrika dergisinin 2013 Ocak ayının sayısında yer alıyor. 22 yaşındaki oyuncu dergide kişisel hayatı, ünlü yaşantısı ve daha bir çok şeyden bahsetti. İşte Jennifer'ın Marie Claire röportajı;
Yeni Yıl hedefi hakkında;
Bu yılki yeni yıl hedefim kendim için ayakta durmak. Benim için zor birşey bu. Kimse kendisinin sevilmemesini istemez. Sürekli kibar ve iyi olmalısınız. İyi olmakla ilgili bir denge uyumu bulmaya çalıştım. Bunu pek yapamıyorsunuz. Özellikle herşeyde 'Tamam' tutumumu kullanıyorum. Ve sonunda bana eziyet ediyorlar.
Ünlü olması hakkında;
Ünlü olmak önceden kestirilebilir birşey. Buna hayranlık duymuyorum. Hisleri eksiltiyor. Bir işiniz var ve insanlar sizi görüp tanıdığında sizin insan olmadığınızı düşünüyor.
Bedeni hakkında;
Ekranlarda gerçek bir insan gibi dobişko görünmeyi tercih ediyorum.
Özel hayatı hakkında;
Pek fazla dışarı çıkmam. Yaşlı bir kadın gibiyim. Akşam 11'den sonra ''Bu insanlar hiç yorulmazlar mı'' sorusunu sorarım. Ama dışarı çıktığımda bu fikrim değişiyor sanırım bu kanepemle ilgili.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)