16 Kas 2012

Vanessa Hudgens ''Rolünüz İçin Direnin''

'High School Musical' serisiyle büyük bir şöhrete kavuşan güzel oyuncu Vanessa Hudgens, Kanada'nın 'Glow' dergisinin kış mevsimi sayısında yer alıyor. 23 yaşındaki oyuncu dergiyle birlikte ufak bir röportaj ve fotoğraf çekimi gerçekleştirdi. Nessa, Blumarine elbisesinde mükemmel görünüyor! 
Gimme Shelter filmi hakkında;  
Aynı rolü isteyen bir çok oyuncu rolü için direnmeli, farklı olmalı ve kimsenin ona 'Hayır' demesine izin vermemeli.
Sağlıklı yaşamı hakkında;
Sağlıklı yaşamı hakkında; Bisiklet sürüyorum, yoga yapıyorum ve dans ediyorum. Yürüyüşe gidiyorum. Dürüst olmam gerekirse kulağa eğlenceli geliyor.
Kalbini takip etmesi hakkında: 
Acaba birilerini kırar mıyım diye düşünmek yerine günün sonunda yapmak istediğim şeyi yapıyorum. Ama eğer kendim için doğru olanı yapacaksam bunu önemsemeliyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)