12 Kas 2012

Taylor Lautner ''Alacakaranlıkta Çok Endişeliydim''

'Alacakaranlık Efsanesi' nin başrol oyuncularından Taylor Lautner 9 Kasım Cumartesi akşamı 'Late Night with Jimmy Fallon' programına konuk oldu. 20 yaşındaki genç oyuncu programda daha çok 19 Kasım da vizyona girecek olan 'Şafak Vakti: Bölüm 2' filmi hakkında konuştu. Ayrıca programın sunucu Jimmy Fallon yeni icat ettiği 'Timsah Yarışı' isimli oyununu Taylor Lautner ile canlı yayında oynadı. 
Şunu hatırlıyorum ilk filmden. Sadece iki ya da üç sahnem felan vardı. Filmde en az sahne çeken bendim. Herkes çoktan yakın arkadaş olmuştu ve bende ordaki yeni çocuk gibiydim. Çok endişeliydim. En gençleri bendim. Ve peruk takmak zorunda kalmıştım. Her seferinde şunu hatırlıyorum eğer kendimi Kristen'a Rob'a ve Cullen ailesine tanıştırabilseydim söyleyeceğim ilk şey ''Biliyorsun değil mi bu bir peruk, valla bak'' olurdu.

2 yorum:

  1. Ayy çok komikk!:D Jimmy Fallon'un Taylor'un ayağına tutmasına çok güldüm. Taylor da dolabı itip kapıyı kapatıyor :D

    YanıtlaSil
  2. Valla baak ! Ah cok guldm :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)