10 Kas 2012

Rihanna, Chris Brown İle Olan Düeti Hakkında Konuştu

Rihanna, 9 Kasım Cuma gecesi New York'ta otelden çıkarken görüntülendi. Üstünde parlak renkte bir ceket vardı. Chris Brown ise 7 Kasım Çarşamba günü Los Angeles'da bir gece kulübünden çıkarken görüntülendi. Onda da iğneli, değişik desenli bir ceket vardı. Rihanna, eski sevgilisi Chris Brown ile son yaptığı düet olan "Nobodies Business" şarkısı hakkında konuştu. 24 yaşındaki şarkıcı şunları söyledi:
"Nobodies Business" şarkısı hayatımdaki olaylara karşı bakış açımı anlatıyor. Her ne kadar siz yaşadıklarıma tanık olsanız yada her saniyem belgelense de, hayat hala benim hayatım. Bu şarkıda o hayat benim. İş müzik yada bunun gibi şeyler olunca hep veriyorum, veriyorum, veriyorum ve sonradan biraz durup, içime kapanma gereksinimi duyuyorum.
Ayrıca Rihanna, yaptığı bir röportajda Chris Brown ile beraber misiniz sorusuna "Hayır" cevabını verdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)