14 Kas 2012

Miley Cyrus'ın Sophia Grace & Rosie İle Röportajı

Liam Hemsworth ile nişanlandığı haberi çıktığından beri Miley Cyrus sürekli evlilik hakkında tüm dergilere ve televizyon programlarına röportaj veriyor. Ve işte yeni bir tane daha! Ellen'ın programına çıkarak dünyada meşhur olan Sophie Grace ve Rosie, Miley ile röportaj yaptı. Miley'nin videoda söylediği bazı kısımları çevirdim. İşte Miley'nin Sophie ve Roise ile konuştukları;
Nick Minaj ile tanıştığınız videoyu izledim. Ve Nicki size en iyi tavsiyeyi vermiş. Çocukluğunuzu yaşayın ve eğlenin. Eğlenmek sizin için şu anda çok önemli, bunu unutmayın. 
Kızlar en sevdiğin şarkı ne diye sorunca Miley;
Çocukluğumdan beri Joan Jett'in 'I Love Rock and Roll' şarkısını çok seviyorum. Eskiden hep odamda söylerdim ve şimdi ise duş alırken bağırarak söylemeyi çok seviyorum. 
Yüzüğü hakkında;
Çok ışıltılı (yüzük) değilmi.  Daha demin temizledim. Altını çok seviyorum en sevdiğim renk. 
Gelinlik hakkında;
Gelinliğim için seninkisi gibi birşey düşünüyorum. Biraz fırfırlı ve renksiz. Muhtemelen beyaz olacak. Ve tabiki biraz da kabarık. Belde biraz ince ve sonradan kabarık olanlardan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)