13 Kas 2012

Lea Michele ''Yemek Yapmayı Çok Seviyorum''

'Glee' dizisinin başrol oyuncularından Lea Michele 12 Kasım Pazartesi günü NBC Kanalının en çok izlenen programlarından Tonight with Jay Leno'ya konuk oldu. 26 yaşındaki oyuncu siyah eteği ve siyah deri üstüyle çok çekici görünüyordu. Lea programda bir yemek yapmayı çok sevdiğini itiraf etti. 
Yemek yapmayı çok seviyorum. Şuankinden daha iyi olacağımı da biliyorum çünkü erkek arkadaşıma birşeyler pişirdim ve ertesi gün beğenmediğini düşündüm. Ben İtalyanım. Bizler çok lanet eder ve konuştuğumuzda da hiç susmayacak gibi oluruz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)