4 Kas 2012

Kristen Stewart 'On The Road' Filminin Tanıtımında

Genç oyuncu Kristen Stewart, 3 Kasım'da Hollywood'daki 2012 AFI Festivali içerisinde düzenlenen 'On The Road' galasına katıldı. Siyah pantolon ve beyaz üst giyen Stewart kırmızı göz makyajı ve kırmızı rujuyla dikkat çekiyordu. Kristen 'On The Road' hakkında şunları söyledi;
"Kitabı okuduğumda "Tanrım, bunun gibi insanlar bulmalıyım" diye düşündüm. Gerçekte tam olarak canlandırdığım karakter gibi değilim. Okumaya devam ettikçe ve büyüdükçe kitabın ağırlığı daha çok anlam kazanmaya başladı. Tam anlamıyla renkler tarafından büyülenmiş gibiydim. Yazarın uslübü sayesinde kelimeden kelimeye atladım adeta ve bir şarkı gibi okudum. Sonra filmi yaptım ve Marylou gibi çok canlı bir karakteri oynadım. O çok renkli ve çevreye karşı çok ilgili. Yani yaptığı şeyleri nasıl ve ne şekilde yaptığını bilmiyorsunuz."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)