13 Kas 2012

Justin Bieber'dan Hayranlarına Teşekkür Videosu

11 Kasım Pazar günü Frankfurt'ta düzenlenen MTV Avrupa Müzik ödüllerine Justin malesef Believe turu nedeninden katılamadı. Justin bu yıl ki ödül töreninde tam 3 ödül aldı! İşte Justin'in kazandığı kategoriler;
En İyi Erkek Sanatçı
En İyi Dünya Sahnesi
En İyi Pop Sanatçısı
Justin ödül törenine katılamayınca MTV ekibi Justin'in yanına gitti ve ona 'En İyi Dünya Sahnesi' ödülünün kazandığını söyledi. Justin ve ekibi çok sevindi. Ve aşağıda ki videoda şunları söyledi;
Çok teşekkür ederim. 'En İyi Dünya Sahnesi' ödülünü alacağımı hiç düşünmemiştim. Hepsi sizin sayenizde. O yüzden çok teşekkür ederim. Bunu birlikte başardık.
Herkesden gelemediğim için özür diliyorum. Hepimiz sizi çok seviyoruz ve şuan orda olmayı diliyoruz. 

'En İyi Erkek Sanatçı' ödülü içinde Justin yine hayranlarına teşekkür etti. Keşke gerçekte orada olabilseydi :( Justin'in videoda söyledikleri;
Bu yaşadığım en harika gece! 'En İyi Erkek Sanatçı' ödülünü kazandım. İnternetten bana oy veren bütün hayranlarıma teşekkür ederim. Heidi Klum'a da bu töreni düzenlediği için ona teşekkür ederim. 

2 yorum:

  1. ayyyyyyyyyyyyyyy seni yerim ya

    YanıtlaSil
  2. oyşş aşım seni sevmeyen ölsün bu kadar MÜKEMMEL OLMAK ZORUNDA MISIN.. aşkım yaaa asıl biz sana çooooooook teşekür ederiz bu kadar iyi kalpli harika bir insan oldğun için seni çokkk seviyoruz bebeğim benim....

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)