28 Kas 2012

Emma Watson ''Canlı Müziğe ve Dans Etmeye Bayılıyorum''

"Perks of Being a Wallflower" filminin yıldızlarından Emma Watson 26 Kasım Pazartesi gecesi Soho, Londra'da arabasını beklerken görüntülendi. Başarılı oyuncu siyah topuklu çizmeleriyle arabasına giderken biraz zorluk yaşadı. Ayrıca Emma geçen günlerde Savoir Flair dergisiyle yaptığı bir röportajda müzik hakkında konuşmuştu; 
Son zamanlarda bir çok konsere gittim. Her hafta gitmeye çalışıyorum. Yapmayı sevdiğim şeylerden birtanesi. Canlı müzik dinlemek, dans etmek ve kalabalık arasında olmayı çok seviyorum. Dans etmeyi çok seviyorum. Beni daima pistin üstünde bulabilirsiniz.

1 yorum:

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)