8 Kas 2012

Ellen DeGeneres, Miley Cyrus İçin Striptizci Getirdi

Yeni albümünün hazırlıklarında olan Miley Cyrus, 8 Kasım Perşembe Ellen Degeneres'ın programına konuk oldu. 19 yaşındaki şarkıcı programda nişanlısı Liam Hemsworth hakkında konuşuyordu ve olanlar oldu. Ellen, Miley'e programda özel bir bekarlığa veda partisi yaptı. Miley için erkek striptizciler getirdi ve Miley de  çok şaşırdı. İşte Miley'nin programda yaptığı röportaj ve bol baklavalı striptizcilerin geldiği o video;
Aslında Ellen senin evlilik fotoğraflarına bakıyordum. Sen ve eşini birlikte gördüğümde bende en çok bu konuda heyecanlı olduğumu anladım. Çünkü bilirsin işte; evleniyorsun ve birbirinizi ilk defa öyle görüyorsunuz. Elbiseni görüyorsun. Ve aylarca planladığın herşeyi görüyorsun. Bunu birlikte başardığınızı anlıyorsunuz. Sadece olmasını istediğiniz insanlar orda. İyi şeyler söylemek zorunda olmadığın bir gün. Bir şekilde mecburuz aslında. Ama hiç böyle hissetmiyorum. O gün benim için bütün detaylarını seçeceğim ve bundan keyif alacağım bir gün. İnsanların da bunu unutmasını istemiyorum. Bazıları sanki 47 düğün yapmışım gibi hakkımda dedikodu çıkarıyor. Ama öyle birşey yok. Sadece bir kere evleniyorum. O gün benim günüm. Ve o günün sadece benim hakkımda olmasını istiyorum. Aşkla görünsün.

2 yorum:

  1. miley sana hastayım çok güzelsin <3

    YanıtlaSil
  2. aaaaa Allahım çok tatlıyydı:) onu izlemeyi özlemişim :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)