14 Kas 2012

Channing Tatum Yaşayan En Seksi Erkek Seçildi

People dergisine göre bu yılın yaşayan en seksi erkeği Chaning Tatum! Pek de haksız sayılmazlar zaten. Aranızda 'The Wow' filmini izleyen vardır o yüzden anlatmak istemiyorum. Yoksa bir an önce izlemelisiniz zaten. 32 yaşındali başarılı oyuncu 'People' ile yaptığı röportajda bu konu hakkında şunları söyledi;
'En seksi Erkek' seçildiğimi duyunca ilk düşüncem şu oldu ''Dalga geçiyorsun''. Zaten duyduğumda Jenna [eşi] ile küvette köpeklerimizi yıkıyorduk. Evet, şimdi o da beni ''Yaşayan En Seksi'' erkek diye çağırıyor.
Channing çocuk istiyor mu peki ?
Aslında bunu söylemek benim için çok basit çünkü neredeyse 15 tane felan çocuğum olsun istiyorum. Jenna da ''Başka bir kadın bulsan iyi olur'' diyor.


1 yorum:

  1. Bence çocuk istiyor hemde acaip.. hemen çok çabuk hızlı :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)