24 Eki 2012

Victoria Justice ''Gelecek Yıl Albümümü Çıkarıyorum''

Şu günlerde yeni filmi ''Fun Size'' ın tanıtımları için koşuşturan Victoria Justice 23 Ekim Salı akşamı ''Late Night with Jimmy Fallon'' programına konuk oldu. 19 yaşındaki genç yıldız programda 'Nickledeon' ile olan işlerinden ve gelecek müzik albümü hakkında konuştu. İşte Victoria'nın anlattıkları;
12 yaşındayken Nickledeon da kariyerime başladım. Yani bütün ergenlik yıllarımı burda geçirdim. 'Zoey 101.'herşeyin başlangıcıydı. Hatırlıyorsunuz değil mi ? Eğlenceli bir diziydi. Daha sonra kendi dizim oldu [Victorious]. O da inanılmazdı. Müzik yaptım. 
Şu anda bir solo albümüm üzerinde çalışıyorum. Çok heyecanlı. 16 yaşından beri bu albümüm için şarkı yazıyorum. 40 dan fazla şarkı yapıldı. Filmim çıktıktan sonra stüdyoya dönüp yeniden müziğim üzerinde odaklanmaya başlayacağım. Gelecek yıl bir single yayınlayacağım. Sonra albüm ve yeniden tur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)