5 Eki 2012

Nina Dobrev: ''Okulda Resmen Bir Erkek Gibiydim!''

Genç ve taze oyuncu Nina Dobrev, her gün farklı bir karaktere bürünüyor. The Vampire Diaries dizisindeki masum Elena rolüyle tanıdığımız Nina, boş durmuyor ve film tekliflerini değerlendiriyor. Ona göre her rol farklı bir deneyim. Peki bu kadar yoğun hayatına nasıl ayak uyduruyor? İşte cevabı;
Yoğun iş hayatı ile nasıl başa çıkıyor?
Çok zor ama artık alıştım. Her gün erken kalkıyorum ve güne hazırlanıyorum, sevdiğim işi yaptığım için de bundan rahatsız olmuyorum aksine seyircinin önüne güzel işler koymak için sabırsızlanıyorum bile. Eğer yaptığım işten bir saniye bile sıkılırsam kendime ''Onca insan senin için bekliyor Nina, kalk ve işini yap'' diyorum. Oldukça yararlı. 
Verdiği en iyi güzellik tavsiyesi nedir?
Günün sonunda mutlaka yüzünüzü yıkayın! Hiçbir şey makyajla uyumaktan kötü değildir. Sabah yağmurda ıslanmış bir tablo gibi görünmek istemiyorsanız bunu yapın! 
Nina'ya göre bir kadın, bir erkekten ne ister?
Her kadın farklı şeyleri ister ve farkı şeylere ihtiyacı vardır. Bence dürüst olmaları ve konuşmaları en iyisi. Akılları okumak çok zor! 
Büyümesi; 
Okulda resmen bir erkek gibiydim. Güzellik pek ilgilendiğim bir şey değildi. Ama şimdi çalıştığım tüm saç ve makyaj sanatçısından ipuçları alıyorum. 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)