4 Eki 2012

Nicki Minaj ve Mariah Carey Kavga Etti!

Kısa süre önce American İdol yarışmasının yeni sezonu için juri koltuğuna oturan Nicki Minaj ve Mariah Carey yarışmanın seçmelerinde kavga etti. Tartışma yarışmanın North Carolina seçmelerinde başladı ve tartışma yüzünden diğer seçmeler de iptal edildi. Söylentilere göre tartışma Mariah Carey'nin Nicki Minaj için ''serseri'' demesi ile başladı. Nicki Minaj'ın da bu söze sinirlenip küfürler etmesiyle tartışma büyüdü. 

Nicki (Mariah'a) : Kendini kontrol et,kendini kontrol et.
Randy: Sakin olun.
Nicki (Mariah'a) : Kendini kaybetme. Bana serseri diyemezsin! Eğer lanet bir problemin varsa kendin hallet! Bana büyüklük taslama, bana patronluk taslama! Ben dedim, seni buraya yücelik tasla diye koymadılar. Burada 20 dakika boyunca senin kibirli bakışlarınla beni rahatsız etmeni izlemek için oturmuyorum. 
Mariah (Nicki'e) : Neden yanımda 3 yaşındaki bir kız oturuyor? Şuan çocuklarımı göremiyorum çünkü sen tüm sahnede manyak bir s**tük gibi olmayı tercih ediyorsun. 
Nicki (Mariah'a) :  Git o zaman, çocuklarını gör. Bir s*k kadar sıkıcısın!

15 yorum:

  1. Objektif biri olarak söylüyorum nicki haklı

    YanıtlaSil
  2. Bence Nicki haklı durduk yere Mariadaki bu tripler ne?

    YanıtlaSil
  3. nicky haklı dagılın

    YanıtlaSil
  4. Mariah carey yılların sanatçısı olabilir, bir efsane olabilir ama bence burda nicki haklı... tabi mariah serseri dediyse...

    YanıtlaSil
  5. mariah askim neyin kafasindasin bebegim

    YanıtlaSil
  6. çok uğraşmısşınınız TeenMGZN'den direk kopyalasaydınız daha az fark edilirdi.Özentiler

    YanıtlaSil
  7. yılların sanatçısı diyoruz ama büyùklük yapmamış ilk jüri seçimindede ırkçılık yapmıştı

    YanıtlaSil
  8. Mariah zaten jüride Nickiyi istememişti. O kim oluyor da büyüklük taslıyor ya. Nicki bebegim sen haklısın tabiki sana serseri diyemez sen rap kralicesisin, serseri degil!

    YanıtlaSil
  9. mariah eminem'ede laf atmıştı daha önce.. buradaki tek sürtük mariah

    YanıtlaSil
  10. mariah'ı bu yüzden seviyorum çünkü kadın akıllı.En başından beri istemiyordu değil mi ne yaptı taşırdı sonunda.Kendini tutamadı gördüğümüz üzre mariahcık gayet sakin efendi fakat minaj godzilla gibi haha.Her zaman akllı olan insanları sevmişimdir oyum mariah'dan yana ne olursa olsun keşke sende bir küfür savuraydın be yüce insan ama hayır prenses bir gün öyle bir şarkı yazar ki içinde bir tane bile küfür geçmeyen fakat seni yerin dibine sokan haha bekliyore aşkısı böyle bir şarkı. Bu arada ne ırkçılığı be kadın zenciyle evli evet bu yüzden ırkçılık yapıyor te allahım ya.Vallahi insanlar bilip bilmeden çok konuşuyorlar fakat boş konuşuyorlar.Lütfen şu kadını biraz araştırıpta gelin ya nasıl ırkçılık yapıyormuş öğrenelim.

    YanıtlaSil
  11. mariah kadınım çık şu masanın üstünede tokatla bir şu palyaçoyu şekerim senin üstüne ses tanımam.Mİnajda kim? sen küçükken tarağınla mikrafon yapıp şarkı söylerken o ablan ''sesiyle'' kıçıyla''değil dünyayı sallıyordu hayatım ve sende salyaların akarak tv'ye bakıyordun.Bu yüzden kapa çeneni ve kır o koca kıçını. ayrıca şu eminem olayınıda bilmeden konuşmayın ya hee kadın dedi ya ben çıkıp şu emineme sataşıyımda hayatıma renk gelsin off ya yapmayın lütfen öğreninde gelin çocuklar öğrenin.

    YanıtlaSil
  12. Reklam için yapılmışta olabilir.. Fakat Nicki Minaj'ın öve öve bitiremeyenleri pek anlayabilmiş değilim. Yetenek olarak ne buluyorsunuz bu kadında? Cevap olarak, "Senin bulmadığını buluyoruz şekerim." şeklinde bir cevap alacağımı tahmin ediyorum. Fakat ben hiçbir şekilde yetenekli bulmuyorum. Rap müziği dinlerim. Fakat saf şekilde hiçbir zaman dinlemeyi tercih etmedim. (Eminem hariç) Ben müzik insanıyım, enstrüman yanında insan sesinide bir çalgı sayarım! Ve bunu yapabilen en iyi solist Mariah Carey'dir! Müzikal anlamda yarışma yapılan televizyon programında Nicki Minaj hangi vasıfta bulunuyor? O Ses Türkiye'de jüriye Ceza'yı oturtsalar, insanlar, "Ceza'nın bu programda işi nedir?" demezler mi? Mariah Carey son derecede haklı.. Evet kendisi biraz soğuk davranıyor olabilir ama sanatına asla laf söylenmez. O yarışmada hakkıyla jürilik yapacak en vasıflı insan Mariah Carey'dir. Alaşımlı müzikleri en iyi harmanlayan insan o dur! Ben isterdim ki; keşke Mariah Carey bu yarışmada jüri olmasaydı. Lakin günümüzde müzik sadece tüketilen, sanat içerisinden çıkan bir kavram haline dönüştü. Yeni nesil, "Bunu kim söylüyor, kim bestelemiş, nasıl yapılmış?" demiyor. Ve adı bir kez duyulan şarkıcı, 1 ay geçmeden unutuluyor. Esme Denters gibi.. Mariah Carey'in gündemde kalma çabasını anlıyorum. Müzik tüketim maddesi olmasaydı, 90'lara ismini altın harflerle yazdırmış bu yüce insan, asla böyle aptal bir yarışmaya jüri olmazdı.

    YanıtlaSil
  13. son uzun yazıyı özet geçiyim LABADALUBADALABADA YANİ BOŞ HİÇ OKUMAYIN

    YanıtlaSil
  14. nicki haklı bence çünkü şu mariah carey denen kadın ona serseri demeseymiş nicki ona küfür etmezmiş sonuçta

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)