13 Eki 2012

Nick Jonas, Miley Cyrus'a Şarkı Mı Yazdı?

Nick Jonas, Perşembe günü grubu Jonas Brothers ile verdiği konserde "Wedding Bells" adlı bir şarkı söyledi.  Şarkının adı "Düğün çanları" ve şarkıyı Nick Jonas yazmıştı. Şarkının sözlerine bakarsınız şarkının, Liam Hemsworth ile nişanlı olan eski sevgilisi Miley Cyrus hakkında olabileceğini anlarsınız. Nick şarkıyı söylemeden önce şunları dedi:
Yeni albümümüzü kaydetme aşamasındayız. Bu hem iyi hemde kötü. Şarkıları yazarken beni rahatsız eden konulara inmem gerekti. Önce şarkı yazmalısın sonra da özür dilemelisin. Sanırım yazdığım hiçbir şarkı beni bu şarkı kadar rahatsız hissettirmedi. Geçen sene birşeyler oldu ve beni gerçekten etkiledi. Bunun hakkında şarkı yazma gereği duydum. Umarım o an neler hissettiğimi şarkıyı dinleyince anlarsınız. Şarkının ismi "Düğün çanları"
Şarkının sözlerini okuyunca şarkının Miley hakkında olduğuna inandım. Şöyle açıklayayım. Nick, şarkıda şöyle diyor: "Dedi ki sır tutabilir misin? Törenimiz Temmuz'da olacak. Biraz aceleciyim biliyorum ama ona çok aşığım. Umarım en yakın zamanda sen de onunla tanışırsın" Miley ve Liam, Temmuz ayında evlenmedi ama Temmuz ayında nişanlandı yada belki de 2013'ün Temmuz ayında evleneceklerdir! Bilemeyiz. Nick ve Miley'nin ilişkisi çok karışıktı. Ayrılıp barıştılar, ayrılıp barıştılar. Miley, "The Last Song" filminin setinde Liam Hemsworth ile tanışmadan önce Miley ve Nick 2009 yılında son bir kez daha çıkmaya karar verdiler. Nick de şarkıda şöyle diyor: "Eğer aşk sen değilsen, onu istemiyorum. Düğün çanlarının sesini duymak istemiyorum. Belki de son bir kez daha deneyebiliriz. Ama düğün çanlarının melodisini duymak istemiyorum" Bir de Nick şarkıda şöyle diyor: "Eğer yıl dönümümüzü hatırlarsan, Temmuz'da 11 gece" Miley ve Nick fanları burada hemen anlamış olmalılar. Çünkü 11 Temmuz Miley ve Nick'in ilk tanıştıkları gün. Zaten Miley Cyrus, Miles To Go adlı kitabında da bunu söylemişti: "Günü tam olarak hatırlıyorum. 11 Temmuz 2006. İlk aşkımla tanıştığım günün tarihi. Ona Büyüleyici Prens diyelim. Adını söylemek istemiyorum. Çünkü bu kim olduğuyla yada bana olan anlamıyla ilgili değil. Hissettiklerim ve ilişkimizin bana olan anlamı ile ilgili." Belki bu yazdıklarımdan sonra da şarkının başka biriyle alakalı olduğunu söyleyebilirsiniz. O tamamen size kalmış.

16 yorum:

  1. Hayırrr!
    Ben Nelena'yı geri istiyorum yaaa. :///

    YanıtlaSil
  2. Vaaaauvv ben anlamıştım ama gerçekten emin değildim o.O

    YanıtlaSil
  3. Niley hakkında olduğu çok açık zaten :D güzel bi haber olmuş teşekkürler!

    YanıtlaSil
  4. NELENA YOK İŞTE AHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA SMİLER VE SELENATORUM VE ACAYİP SEVİNDİM ♥ MİLENA FOREVER ve NILEY <33<3<3<3<3<

    YanıtlaSil
  5. Bence Nick Miley'i üzdü,o yüzden Nelena istemiyorum.Liam'la Miley çok mutlu,Nick anca mı akıllandı?

    YanıtlaSil
  6. lütfen barışmasınlar ikiisde ayrı ayrı iyi liam'a ne olur sonra bu şarkı işleri şimdiden karıştırdı gibi

    YanıtlaSil
  7. bence barışsınlar :) liam ile jennifer lawrence çok yakışıyolar birde natalie ile hayden :D neyse alakasız oldu ama NILEY FOREVER

    YanıtlaSil
  8. Nelena da Niley de olmasın..13 Ekim 2012 19:54

    Barışmaları imkansız :D Barışmasınlar da bence... Miley ve Liam gayet iyi (y)

    YanıtlaSil
  9. ikisinide çok seviyorum ve bu şarkı gelmiş geçmiş en iyi niley şarkısı<3 sadece nick bu şarkıyı yazmak için biraz geçkaldı :(

    YanıtlaSil
  10. nileyi çok seviyorum ama bence liam ile miley çok daha iyi ve miley şuan çok mutlu zaten nick çok geç akıllandı ve selenayla çıkarak bana kalırsa büyük hata yapmıştı...

    YanıtlaSil
  11. aradan kaç yıl geçmiş nick söyleyeceklerini yeni söylüyor selena ve miley kavga ederken neredeydi kız hayatını yeni oturtmuş bence bu hem mileyi hemde liam ı rahatsız etmiştir nick bak artık işine dostum aslında ben selena gomezle onları daha çok yakıştırıyordum fakat bence bu şarkı gecikmiş bir özür gibi de duruyor geçmişin pişmanlığı gibi de duruyor miley geçmişte yaşadıklarını bir daha yaşamak istemez bence liamla kalsınlar zaten nişanlılar

    YanıtlaSil
  12. miam ne ya ??? smilerim ama hiçbir zaman desteklemedim... the last song film süper ama yani beğenmiyorum :) liam ile jennifer lawrence çok yakışıyor zatennn ;)

    YanıtlaSil
  13. kesinlikle geç bir özür her birini çok seviyorum nick in yeri ayrı nick birseylerin farkına varmak için gecikti ve şu anda bunu yapmasıda yanlış oldu bence liam ve miley bu olaydan mutlaka rahatsız olacaklar çok geç kaldın dostum :(

    YanıtlaSil
  14. Miley bir sürtük

    YanıtlaSil
  15. Selena ile aldatırken nerdeydin nick ? şimdi pişmansın dimi çünkü miley seni çok seviyodu ve çok şey paylaştınız onunla ama bana kalsa Liamla çok yakışıyorlar smilerım ve miam <3

    YanıtlaSil
  16. bence niley devam etmeli liam la yakışmıyorlar. tamam bencede nick asla selena ile çıkmamalıydı aynı zaman geç kalmış bir özür ama bana kalırsa
    FOREVER NİLEY

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)