29 Eki 2012

Niall Horan'ın Sevgilisi Mi Var?

Grupta önceden hiç sevgilisi olmayan tek o kalmıştı! Sanırım artık o da gitti. One Direction'ın grubunun üyesi Niall Horan, gönlünü 20 yaşındaki drama öğrencisi Amy Green'e kaptırmış olabilir. The Mirror'a göre Niall, Amy'i arkadaşlarına sevgilisi olarak tanıştırmaya başlamış bile. Bir kaynak şöyle diyor:
Niall, arkadaşlarına Amy'i sevgilisi olarak tanıtıyordu. Çok mutlu görünüyorlardı. Kimsenin izlemediği sıralarda onu öpüp, ona sarılıyordu. Ona karşı gerçekten ilgisi var. Amy gerçekten hoş biri. Birbirlerine yakışıyorlar. Daha ilk zamanlardalar ama Amy, Niall'ın yanında kız arkadaş olarak duruyordu, kız bir arkadaş olarak değil!
The Mirror'a göre Niall, onun hakkında konuşmayı reddediyor. Başka bir kaynak da şunu söyledi:
Sevgililer. Daha en baştalar ama beraber çok tatlılar.
Sizce gerçekten sevgililer mi? Bence olabilir.

37 yorum:

  1. niall'ımız gitti....

    YanıtlaSil
  2. Bencede olabilir

    YanıtlaSil
  3. Çok yakışıyorlar. Ama ben Niall ve Demi olmasını istiyorum. <3

    YanıtlaSil
  4. go girl muydu hey girl müydü bilmiyorum ama öle yazıyodu internette niall ve demi çıkıyormuş Harry magazine açıklamış

    YanıtlaSil
  5. Demi Lovato olmalıydıııı inşallah sevgili değildirler çünkü Amy'nin yerinde Demi olmalıydı o bunu hak ediyor!!! :(

    YanıtlaSil
  6. Kendimi ihanete uğramış gibi hissettim. Ben Little Things dinleyip ağlayayım bari..........

    YanıtlaSil
  7. İnşallah değillerdir ama olsada saygı duyarım. Ben Demi lovato ile çıkmasını tercih ederdim şahsen.

    YanıtlaSil
  8. bu olamaz o kızın yerinde demi olmalı

    YanıtlaSil
  9. İnanmıyorum yaaaa :( Ne yani şimdi o göt beyinli Niall ilemi çıkıyor !!!??

    YanıtlaSil
  10. Önce bu haberi okuyan sonra da Little Things dinleyen kızın dramı. Ağlamak üzereyim :'(

    YanıtlaSil
  11. demi eski sevgilisiyle çıkıyor.ben koyu niall hayranıyım o mutluysa mutluyum bence üzülmemeliyiz çünkü çoğumuz yarım yamalak ingilizceyle evlenme hayalleri kuruyoruz .Ben eğer niall i gerçekten seviyorsam onun mutlu görmek isterim.

    YanıtlaSil
  12. Amy Darren diye bi çocukla çıkıyor.Niall ile değil

    YanıtlaSil
  13. Demi ve Niall çok ama çok yakışıyor. Bu kız kim ya Perrie gibi başa bela mı olmak istiyor. Kız güzel onla lafım yok ama Niall'ı Demi,Demi'yi de Niall hak ediyor. Onlar birbirini tamamlıyor. İnşallah onlar çıkmıyodur ama ihtimali büyük. Bu gerçekten üzücü bir haber. Ama bir yandan da Niall mutluysa kabullenmek zorundayız. Sonuçta o da mutlu olmalı ama o kızla değil Demi'nin aşkıyla mutlu olmalı.

    YanıtlaSil
  14. hayır ya Niall benim aşkımdı :(((

    YanıtlaSil
  15. Ama o Demi ile olmalıydı. Niall'ı hakedebilecek kişi bence Demi.

    YanıtlaSil
  16. inşallah değillerdir sarı civcivimi elin kızlarına kaptırmam

    YanıtlaSil
  17. Hayir sevgili degiller, daha gecen gun onlari bir sayfa arkadas olarak gordum. Lutfen Nbr1'a ozenmeyin!

    YanıtlaSil
  18. Hayır yaa. Değiller. Amy Niall'n İrlanda'dan yakın bir arkadaşıı..

    YanıtlaSil
  19. Aferin Niall!Bozuk olan moralimin içine ettin!Ben senin posterin vardır belki diye dergi almak için annemin yanıma koyduğu yemek parasını harcamıyım,sen git Amy'yle çık!Ben gece gündüz seni düşüneyim dersin ortasında ağlama krizleri geçiriyim sen Amy'le çık.Çok başarılısın aferim!

    YanıtlaSil
  20. YOK YA BU KIZ NİALL'IN ARKADAŞININ SEVGİLİSİ PANİK YAPMAYIN.

    YanıtlaSil
  21. kızı tanımıyorum ama niall ile gerçekten sevgiliyse yakında ne mal olduğu çıkar ama yüzüne bakınca iyi masum bir kıza benziyor bilemiyorum niall mutlu ise bende mutluyum napalım :(

    YanıtlaSil
  22. Arkadaşlar ağlamayın posterlerinize birşey yapmayın ödevlerinizi yırtmayın ve dondurma yemeye başlamayın çünkü Amy'in sevgilisi var. :D adını bilmiyorum ama sevgili değiller. Söylediğim gibi Amy'in SEV-Gİ-Lİ-Sİ var :)

    YanıtlaSil
  23. ben amy nin sevgilisi var diye biliidim

    YanıtlaSil
  24. nasıl uydurup yakıştırıyosunuz merak ediyom? o kızın yerinde demi olmalıydı diyorsunuz niall demi'yi sadece hoş buluyor sanki demi onu seviyor eğer bu kız hakkında düşünceme gelirsek elbet bir gün niall'ın sevgilisi olucak ama iyi niall'ı üzmiycek birisi olmalı daha kızı tanımıyoruz bile ama şimdiden NARMY destekçilerinin çıkması çok saçma:))

    YanıtlaSil
  25. ONU BUNU BIRAKINDA TURKISH DİRECTİONERS OLARAK ÜNLÜ OLDUK.ÇOK MUTLUYUM.YABANCILAR BİZİ TT YAPMIŞ.BU İNANILMAZ BİŞİ YAAAA

    YanıtlaSil
  26. bence demi en iyisi. hem ünlü hem başarılı birbirlerine yakışıyor.

    YanıtlaSil
  27. Amy'nin sevgilisi var biliyodum diyenler nerden biliyo acaba? Kız ünlü değil bişey değil :D

    YanıtlaSil
  28. o kızın yerinde KESİNLİKLE demi olmalıydı. aşkım üzülüyodur şu an bence.

    YanıtlaSil
  29. Oldu o zaman ben Little Things dinleyip ağlayayım.

    YanıtlaSil
  30. Niall ne yaptın ya bu kız sana göre değil demiyle çıksaydın daha iyiydi ya bu kız ne

    YanıtlaSil
  31. demi sürtüğü yerine bu kızı tercih ederim ama bence çıkmıyorlar

    YanıtlaSil
  32. O değilde kız Nina Dobrev'e çok benziyo o.O

    YanıtlaSil
  33. bu kız berbatt inş doğruu değildir :(

    YanıtlaSil
  34. yha yok böyle bi şey inanmayın.ben 2 yıldır fanlarıyım ama böyle uydurma görmedim niall ın sevgilisi olsa bilirdim arkadaşlar lütfen.

    YanıtlaSil
  35. bENCE KESİNLİKLE DEMİ'YLE ÇIKMAMILILAR Demi Niall'ı seviyor :D

    YanıtlaSil
  36. Bok demi bok amy Niall benim tamm mi

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)