28 Eki 2012

Kellan Lutz ''Kristen Çalıştığım En İyi Oyunculardan Bir tanesi''

'Alacakaranlık Efsanesi' filminin yıldızlarından Nikki Reed ve Kellan Lutz 27 Ekim Cumartesi günü İrlanda'da Dublin Convention Merkezinde imza günü düzenledi. 'Şafak Vakti: Bölüm 2' nin vizyona girmesine az kala tüm oyuncular filmin promosyonları için dünyanın dört bir köşesinde harıl harıl çalışıyor. Ayrıca Kellan Lutz yaptığı bir röportajda rol arkadaşı Kristen Stewart için şunları söyledi;
Kristen zihinsel, fiziksel ve duygusal olarak güçlü bir kız. Muhtemelen Kristen çalıştığım en iyi aktiristlerden bir tanesi. Bilek güreşi sahnesini çekmek çok eğlenceliydi. O sahneyi hayranlarla sahnede izlemek için sabırsızlanıyorum.
Filmin sonu hakkında da konuştu;
Sonu çok güzel ama üzücü. Mutlu ama hüzünlü bir son. 

1 yorum:

  1. Kristen'den hayatım boyunca nefret etmişimdir. Twilight'dan öncede nefret ediyordum. Ama o kadının GÜZELLİĞİNE, FİZİĞİNE VE OYUNCULUĞUNA LAF EDEN KARŞISINDA İLK BENİ BULUR ÇÜNKÜ KABUL EDİN O MUHTEŞEM ve sanırım bende bu yüzden nefret ediyorum...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)